Yazar "Can, Fatih" için listeleme
-
Covid-19 Salgını Döneminde Öğretmen Olmak: Türkçe Öğretmenlerinin Görüşleri
Can, Fatih; Alan, Yakup (2021)Bu araştırmanın amacı, Türkçe öğretmenlerinin Covid-19 salgını sürecindeki deneyimlerini incelemektir. Bu amaç doğrultusunda hazırlanan araştırmada nitel araştırma yöntemlerinden olgubilim deseni kullanılmıştır. Kolay ... -
EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN İLETİŞİM BECERİLERİ İLE KONUŞMA KAYGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Bozgün, Kayhan; Can, Fatih (2021)Bu araştırma, eğitim fakültesinde öğrenim gören öğrencilerin iletişim becerileri ile konuşma kaygıları arasındaki ilişki belirlenerek öğrencilerin iletişim becerileri ve konuşma kaygı puanlarının cinsiyet, sınıf ve akademik ... -
Oyunlaştırma yaklaşımının Türkçe dersi okuma ve yazma becerilerine yönelik tutum ve akademik başarıya etkisi
Çayır, Mehtap (Amasya Üniversitesi, 2021)Öğretim süreçlerinde yaşanan sıkılganlık, algı düşüklüğü, isteksizlik, öğrenim güçlüğü, akademik başarı düşüklüğü, derse yönelik ön yargı gelişimi gibi nedenlerle öğretim süreçleri güçleşmektedir. Bu sorunun giderilebilmesi ... -
Öğretmen adaylarının serbest yazma tutumlarında öğretmen öz yeterlik algılarının yordayıcılığı
Can, Fatih; Bozgün, Kayhan (2021)Öğretmen adaylarının mesleki yaşantılarına başlamadan önce öğretmen öz yeterliklerinin ve serbest yazmaya yönelik tutumlarının belirlenmesi oldukça önemlidir. Öğretmen adaylarının öğretmen öz yeterliklerinin mesleki ... -
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YAZMAYA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ: BİR FENOMENOLOJİ ARAŞTIRMASI
Can, Fatih; Alan, Yakup (2021)Öğretmenlerin ve öğretmen adaylarının görüşleri, tutumları veya davranışları, öğrencilere kazandıracakları bilgi ve beceriler açısından önemli bir yer tutmaktadır. Bu nedenle öğretmen adaylarının yazmaya yönelik tutumları ...