Yazar "Uğur Erdoğmuş, Feray" için listeleme
-
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ DOYUM VE TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİ
Korkmaz, Özgen; Kovancı, Öznur; Çakır, Recep; Uğur Erdoğmuş, Feray (Akademisyenler Birliği Derneği, 2019)Bu araştırmanın amacı bilişim teknolojileri öğretmenlerinin mesleki doyumlarının ve tükenmişlik düzeylerinin nasıl olduğunu, cinsiyet, kıdem açısından değişiklik gösterip göstermediğini incelemek, aralarındaki ilişkiyi ... -
EĞİTSEL ROBOT SETLERİ İLE FEN ve TEKNOLOJİ DERSİ BASİT MAKİNALAR KONUSUNUN ORTAOKUL 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN STEM BECERİ DÜZEYLERİNE VE DERSE DÖNÜK TUTUMLARINA ETKİS
Korkmaz, Özgen; Acar, Bahadır; Çakır, Recep; Uğur Erdoğmuş, Feray; Çakır, Esra (Tolga GÜYER, 2019)Bu araştırmanın amacı, eğitsel robot setlerinden Lego Mindstorms Ev3 tabanlı etkinliklerin ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin Fen ve Teknoloji dersine karşı tutumlarına ve STEM beceri düzeylerine etkisini ortaya koymaktır. ... -
Flowchart Destekli Proje Tabanlı Algoritma Eğitiminin Etkililiği
Üngör, Yunus Emre; Korkmaz, Özgen; Çakır, Recep; Uğur Erdoğmuş, Feray (Soner Mehmet ÖZDEMİR, 2020)Bu çalışmanın amacı Flowchart 3.0 görsel programlama aracı ile proje tabanlı algoritma eğitiminin ortaokul öğrencilerinin kodlamaya dönük tutum, problem çözme becerisi ve bilgisayarca düşünme becerisi üzerindeki etkisini ... -
GÖRSEL PROGRAMLAMA ORTAMLARINDA YAPILAN OYUN GELİŞTİRME ETKİNLİKLERİNİN ETKİLİLİĞİ
Korkmaz, Özgen; Balcı, Hasan; Çakır, Recep; Uğur Erdoğmuş, Feray (Burdur Mehmet Akif Ersoy University, 2021)Bu araştırmanın amacı ilkokul öğrencilerinin görsel programlama araçlarıyla yaptıkları oyun geliştirme etkinliklerinin öğrencilerin programlamaya karşı olan tutumlarına, öz-yeterlilik algılarına etkisi ve öğrencilerin ... -
Ortaokul Öğrencilerinin Blok Temelli Kodlama Eğitimine Dönük Öz-yeterlik Algı Düzeyleri, STEM ve Bilgisayarca Düşünme Beceri Düzeyleri
Adsay, Cemre; Korkmaz, Özgen; Çakır, Recep; Uğur Erdoğmuş, Feray (Tolga GÜYER, 2020)Bu araştırma, ortaokul 6,7 ve 8.sınıf öğrencilerinin Kodlama eğitimine dönük öz-yeterlik algı düzeyleri, STEM beceri düzeyleri ve bilgisayarca düşünme beceri düzeylerini belirlemek amacıyla gerçekleştirilmiştir. Araştırmanın ... -
Plickers Web 2.0 Ölçme ve Değerlendirme Uygulamasının Öğrencilerin Sınav Kaygıları ve Başarıları Üzerine Etkisi
Korkmaz, Özgen; Vergili, Mehmet; Çakır, Recep; Uğur Erdoğmuş, Feray (Aydın KARAPINAR, 2019)Bu araştırmanın amacı; Web 2.0 araçları kullanılarak yapılacak ölçme ve değerlendirmenin öğrencilerin sınav kaygıları ve akademik başarıları üzerine etkisini incelemektir. Araştırmada karma yöntem kullanılmıştır. Ağırlıklı ... -
Using Technology in Education, Self-efficacy and Technology Acceptance Levels of Teacher Candidates
Çakır, Recep; Altıntaş, Yeliz; Uğur Erdoğmuş, Feray; Korkmaz, Özgen (Ertuğrul USTA, 2019)The aim of this study is to determine the level of acceptance of technology by prospective teachers and their level of self-efficacy perception of using technology in education. In this study, mixed research method is used. ...