• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   DSpace@Amasya
  • Araştırma Çıktıları | TR-Dizin | WoS | Scopus | PubMed
  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
  •   DSpace@Amasya
  • Araştırma Çıktıları | TR-Dizin | WoS | Scopus | PubMed
  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Alkollerin Suda Çözünmelerini Açıklayan Bir Dramatizasyon Etkinliğinin Geliştirilmesi ve Uygulanması

Erişim

info:eu-repo/semantics/openAccess

Tarih

2007

Yazar

Hatice Karaer

Üst veri

Tüm öğe kaydını göster

Özet

Bu çalışma, alkollerin suda çözünmelerini kavratmak, öğrencilerin yaparak-yaşayarak öğrenmelerini sağlamak ve günlük yaşamla ilişkisini göstermek amacıyla yapılmıştır. Geliştirilen dramatizasyon etkinliğinin uygulaması sırasında yapılan nitel gözlemler öğrencilerle yapılan mülakatlardan çalışmanın amacına ulaşıldığı belirlenmiştir. Bu etkinliğin sonunda verilen mesajın yaşamla doğrudan ilişkisi olduğundan, kimyanın yaşamın bir parçası olduğu söylenebilir. Ayrıca bu çalışma ile öğrenciler bir taraftan kimya konularını öğrenirken diğer taraftan da sosyalleşmelerine katkıda bulunduğu için önem taşıdığı düşünülmektedir. Kimya kavramlarının öğretimini kolaylaştırmak için konular yaşamla ilişkilendirmeli ve bu tür çalışmaların yangınlaşmasına önem verilmelidir.
 
This study was carried out to comprehend the students the solubility of alcohols in water, to provide the practical teaching and to show the interaction this action with daily life. As a result of qualitative observations during the application of dramatization and interview with the students it was found that the study was reached to planned goal. It can be said that chemistry is an important part of life because the final message is directly correlated to daily life. Additionally, this study is useful for both teaching chemistry subjects to the students and making contribution to the socialization of students. In order to make teaching of the concepts of chemistry subjects easy, it should be connected to daily life and such studies should be used widespread. Anahtar Kelimeler: Drama/Dramatizasyon, Tahmin et-Gözle-Açıkla yöntemi, Analoji tekniği, Laboratuvar eğitimi, Çözünme kavramı.
 

Kaynak

Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Cilt

0

Sayı

24

Bağlantı

https://app.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TnpBek5UazU=
https://hdl.handle.net/20.500.12450/189

Koleksiyonlar

  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu [1323]



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 




| Yönerge | Rehber | İletişim |

DSpace@Amasya

by OpenAIRE
Gelişmiş Arama

sherpa/romeo

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreKategoriye GöreDile GöreErişim ŞekliBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreKategoriye GöreDile GöreErişim Şekli

Hesabım

GirişKayıt

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Yönerge || Rehber || Kütüphane || Amasya Üniversitesi || OAI-PMH ||

Amasya Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Amasya, Turkey
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz: openaccess@amasya.edu.tr

Creative Commons License
DSpace@Amasya by Amasya University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Amasya: