Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorMukaddes Örs
dc.contributor.authorÖmer Önder
dc.date.accessioned09.07.201910:49:13
dc.date.accessioned2019-07-09T21:05:07Z
dc.date.available09.07.201910:49:13
dc.date.available2019-07-09T21:05:07Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn1300-8889
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TVRnd05qRTRPQT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12450/90
dc.description.abstractBu araştırma, Antalya ili Manavgat ilçesinde bilgisel sosyal destek bakımından kamu ilköğretim okullarının durumunu ve velilerin bu konudaki öğrenme gereksinmelerini saptamayı amaçlamaktadır. Tarama modelinde olan bu araştırmanın evreni Manavgat ilçesinde bulunan kamu ilköğretim okullarında öğrencisi bulunan velilerden oluşmaktadır. Veriler tabakalı örnekleme yoluyla seçilen veli örnekleminden toplanmıştır. Verilerin çözümlenmesinde frekans, yüzde vekare tekniklerinden yararlanılmıştır. Velilerin neredeyse tamamına yakınının çocuklarına bilgisel destek konusunda olumlu davranışlar içerisinde olduğu belirlenmiştir. Ancak azımsanmayacak ölçüde yeterli desteği sağlamayan veli bulunduğu ve bunların sosyal destek konusunda öğrenme gereksiniminin olduğu anlaşılmıştır. kien_US
dc.description.abstractThis research aims to explore the condition of public primary schools in Manavgat, Antalya in terms of informational social support care and the learning needs of parents about this issue. The universe of this research that is in screen model comprises public primary schools in Manavgat. The study uses stratified sampling by collecting data from parents. In data analysis, frequency, percentage and chi square techniques were used. It is identified that a majority of parents provide informational support to their children. However, the findings indicate that the number of parents that do not give enough support to their children and the parents that do not give any support to their children are in need of assistance in terms of learning how to provide social support. Keywords: Social health, social support, informational support, student achievement, adulten_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSosyal Bilimler Tarihien_US
dc.titleBilgisel sosyal destek bakımından ilköğretim okullarının durumu ve velilerin bu konudaki öğrenme gereksinmeleri (Manavgat ilçesi örneği)*en_US
dc.title.alternativeCondition of primary schools in terms of informational social support and parents’ needs for informational assistance (Province case of Manavgat)en_US
dc.typeotheren_US
dc.relation.journalMarmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisien_US
dc.departmentAmasya Üniversitesien_US
dc.identifier.volume0en_US
dc.identifier.issue39en_US
dc.identifier.startpage159en_US
dc.identifier.endpage173en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster