Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÖ?reten B.
dc.contributor.authorUluçinar Şa?ir S.
dc.date.accessioned2019-09-01T12:50:15Z
dc.date.available2019-09-01T12:50:15Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn1304-6020
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.12973/tused.10104a
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12450/623
dc.description.abstract[No abstract available]en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherEkip Buro Makineleri A.en_US
dc.relation.isversionof10.12973/tused.10104aen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.subjectAcademic achievementen_US
dc.subjectArgumentationen_US
dc.subjectDebate skillsen_US
dc.subjectScience teachingen_US
dc.titleExamining the effectiveness of science teaching based on argumentation [Argümantasyona dayali fen ö?retiminin etkilili?inin i?ncelenmesi]en_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalJournal of Turkish Science Educationen_US
dc.identifier.volume11en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage75en_US
dc.identifier.endpage100en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.contributor.department-tempÖ?reten, B., Amasya University, Institute of Science, Amasya, Turkey -- Uluçinar Şa?ir, S., Amasya University, Faculty of Education, Amasya, Turkeyen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster