• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   DSpace@Amasya
  • Rektörlüğe Bağlı Birimler
  • Öksüz Yayınları
  • Öğe Göster
  •   DSpace@Amasya
  • Rektörlüğe Bağlı Birimler
  • Öksüz Yayınları
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

İLKÖĞRETİMDE PROJE TABANLI ÖĞRENMEYİ ZENGİNLEŞTİRME: ÜÇ AŞAMALI PURDUE MODELİ

Erişim

info:eu-repo/semantics/openAccess

Tarih

2013

Yazar

Gökdere, Murat
Kutlu, Neşe

Üst veri

Tüm öğe kaydını göster

Özet

Bu çalışma, üstün yeteneklilerin eğitiminde kullanılan bir zenginleştirme modeli olan Üç Aşamalı Purdue Modeline uygun ilkokul 4. sınıf fen ve teknoloji derslerinde kullanılabilecek örnek bir rehber materyal geliştirmek amacıyla planlanmıştır. Bu amaçla ilk aşamada, ilkokul dördüncü sınıf fen ve teknoloji müfredatında en zor anlaşılan konulardan biri olan “kuvvet ve hareket” konusu seçildi. İkinci aşamada ise Fen ve Teknoloji müfredatında yer alan kazanımlar ve Üç Aşamalı Purdue modeli esasları temel alınarak taslak materyal geliştirildi. Geliştirilen taslak materyal 2 sınıf öğretmeni, 4 alan eğitimcisi ve 2 alan uzmanını tarafından incelenmiş ve materyale son şekli verildi.
 
In this study, the three- stage Purdue Model, an enrichment model used in education for gifted in accordance with primary science and technology courses, are planned in order to develop guidance material. The three-stage Purdue Model is a Project based approach appropriate with constructivism. Moreover, the three stage Purdue It is considered that this model can be used in normal education institutions with appropriate design. Thus, the constructivist learning will be provided as well as the inclusion of all students in project process. In the first step, the fourth grade of primary school science and technology curriculum, which is one of the most difficult issues that apparently "force and motion" that has been selected. In the second stage in the curriculum of science and technology achievements and Purdue model was developed on the basis of the guidance material. Developed guidance materials 2 classroom teacher, educator, and 2 with 4 fields are examined by experts, and the material was given final shape.
 

Sayı

20

Bağlantı

https://hdl.handle.net/20.500.12450/5370

Koleksiyonlar

  • Öksüz Yayınları [1372]



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 




| Yönerge | Rehber | İletişim |

DSpace@Amasya

by OpenAIRE
Gelişmiş Arama

sherpa/romeo

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreKategoriye GöreDile GöreErişim ŞekliBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreKategoriye GöreDile GöreErişim Şekli

Hesabım

GirişKayıt

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Yönerge || Rehber || Kütüphane || Amasya Üniversitesi || OAI-PMH ||

Amasya Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Amasya, Turkey
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz: openaccess@amasya.edu.tr

Creative Commons License
DSpace@Amasya by Amasya University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Amasya: