Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorÖzdemir, Şuayip
dc.contributor.authorAkgül, Merve
dc.date.accessioned2022-03-09T14:56:34Z
dc.date.available2022-03-09T14:56:34Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=wf-FPgY-5qjHEzEoOgvMs54JRQNs3r_IVO_Pd03DRYFJ9JgPgUyrs2jMPi2OFtqG
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12450/2010
dc.description.abstractTarih boyunca insanlar her vakitte bir dine inanma gereksinimi duymuşlardır. Daha çocuk yaşta insanlar bir yaratıcı gücünün varlığına ve büyüklüğüne inanırlar. İşte bu inanma gücü çocukluk yıllarında en uygun şekilde verilmelidir. Çocuğa verilecek eğitimde çocukların gelişimsel özellikleri dikkate alınmalıdır. Bu çalışmamızda 4-6 yaş grubu çocuklarının gelişimsel özelliklerine, bu gelişimsel özelliklere göre din eğitimi verilirken nelere dikkat edilmesi gerektiğine ailelerin ve öğreticilerin dikkat etmesi gereken hususlara 4-6 yaş grubu Kur'an Kurslarının yasal dayanakları kuruluş amacı ve kazanımlarına değinilecektir. Son bölümde ise Diyanet İşleri Başkanlığı tarafından açılan kurslarda verilen eğitimi değerlendirmek için kurslarda eğitim gören öğrenci velilerine yönelik anket uygulanmış ve elde edilen sonuçlar değerlendirilmiştir.en_US
dc.description.abstractThrough out history, people have always needed to believe in religion. They believe in the existence and size of a creative power of people at a young age. This belief power should be given in the most appropriate way in childhood. While it is given education to the child, the development alcharacteristics of the children should be taken into consideration. In this study, It will be addressed to the legal basis, the aims and objectives of the 4-6 age group Qur'an courses and also it is about the developmental characteristics of children aged 4-6years, what should be considered when teaching religious education according to these developmental characteristics. In the last section, a question naire was applied to the parents who were trained in the courses to evaluate the education provided by Presidency of Religious Affairs and the results were evaluated.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAmasya Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDinen_US
dc.subjectReligionen_US
dc.subjectEğitim ve Öğretimen_US
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.subjectDin eğitimien_US
dc.subjectReligious educationen_US
dc.subjectDin eğitimi kurumlarıen_US
dc.subjectTheological schoolsen_US
dc.subjectGelişim özelliklerien_US
dc.subjectDevelopment propertiesen_US
dc.subjectKur`an kurslarıen_US
dc.subjectKoran schoolsen_US
dc.subjectOkul öncesi eğitimen_US
dc.subjectPreschool educationen_US
dc.subjectOkul öncesi çocuklaren_US
dc.subjectPreschool childrensen_US
dc.subjectVelileren_US
dc.subjectParentsen_US
dc.subjectÇocuk gelişimien_US
dc.subjectChild development Onaylandıen_US
dc.title4-6 yaş gruba Kur'an kursu eğitiminin veli görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi (Amasya örneği)en_US
dc.title.alternativeAssessemnt of 4-6 age group establishing course in line with the views of parents (Example of Amasya)en_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentEnstitüler, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalıen_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.endpage66en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.identifier.yoktezid651072en_US
dc.institutionauthorAkgül, Merve


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster