Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorYapıcı, Şenay
dc.contributor.authorKılıçıbüyük, Ersin
dc.date.accessioned2022-03-09T14:56:16Z
dc.date.available2022-03-09T14:56:16Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=Mir2lXQK1dkmQ9Ige3PZbrp1GRZA51pz5cFG8kcGOE9HmPC6oFQZjwoVgTjySqLp
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12450/1897
dc.description.abstractBu araştırmanın amacı öğretmenlerin FATİH Projesi'nin uygulanmasına ilişkin görüşlerinin ve bu görüşlerin bazı değişkenlerle ilişkisinin incelenmesidir. Kesitsel bir araştırma deseni kullanılarak, nicel tarama yöntemi ile gerçekleştirilen betimsel bir araştırmadır. Çalışma grubunu, uygun örnekleme yoluyla seçilen 301 öğretmen oluşturmaktadır. Uygulanan ölçme aracının güvenirliği, öğretmenlerin FATİH Projesi bileşenleri olan BT kullanımı (?= .86) ve e-içerik boyutlarında (?= .81)'dir. Verilerin analizinde, çok değişkenli varyans analizi uygulanmıştır. Araştırma sonucunda, sınıf öğretmenleri ve fen ve teknoloji öğretmenlerinin e-içerik puan ortalamalarının, İngilizce öğretmenlerinkinden anlamlı bir şekilde yüksek olduğu bulunmuştur. Ancak, BT kullanımı ve e-içerik boyutları cinsiyet, hizmet yılı, EBA paylaşım sayısına göre anlamlı bir farklılık göstermemektedir.en_US
dc.description.abstractThe purpose of this research is the examination of teachers' opinions about the application of FATIH project and the relationship between these opinions and some variables.This is a descriptive research which is carried out by quantitative searching method by using cross-sectional research design. The working group consists of 301 teachers who are selected through convenience sampling. Reliability of applied measuring instrument is in the use of IT (a=. 86) and e-content sizes (a=. 81) which are the components of FATIH project of teachers. Multivariate analysis of variance was applied to analyze the data. As a result of the research, it was found that the avarages of e-content scores of Primary School teachers and Science and Technology teachers are significantly higher than the English teachers'. However, the use of IT and the e-content sizes show a significant diffference in terms of gender, years of service and the number of EBA sharings.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAmasya Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitim ve Öğretimen_US
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.subjectBilgisayar destekli eğitimen_US
dc.subjectComputer assisted educationen_US
dc.subjectBilgisayar teknolojisien_US
dc.subjectComputer technologyen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectEducationen_US
dc.subjectEğitim projelerien_US
dc.subjectEducation projectsen_US
dc.subjectEğitim teknolojisien_US
dc.subjectEducation technologyen_US
dc.subjectFatih Projesien_US
dc.subjectFatih Projecten_US
dc.subjectTokaten_US
dc.subjectTokaten_US
dc.subjectÖğretmen görüşlerien_US
dc.subjectTeacher opinions Onaylandıen_US
dc.titleFatih Projesi ile ilgili öğretmen görüşleri(Tokat ili örneği)en_US
dc.title.alternativeOpinions of teacher's about Fatih Project(a sample of Tokat province)en_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentEnstitüler, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalıen_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.endpage85en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.identifier.yoktezid554515en_US
dc.institutionauthorKılıçıbüyük, Ersin


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster