• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Search
  •   DSpace Home
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 25

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Argümantasyona Dayalı Fen Öğretiminin Etkililiğinin İncelenmesi 

Burak Öğreten; Şafak Sağır Uluçınar (2014)
Fen, dünyayı daha iyi anlayabilmemiz için öğrenmemiz gereken bilim dallarından biridir. Bu yüzden öğrencilere feni daha iyi öğretebilmek için farklı yöntemler uygulanmaktadır. Bu çalışmada argümantasyona dayalı etkinliklerin ...

Alkollerin Suda Çözünmelerini Açıklayan Bir Dramatizasyon Etkinliğinin Geliştirilmesi ve Uygulanması 

Hatice Karaer (2007)
Bu çalışma, alkollerin suda çözünmelerini kavratmak, öğrencilerin yaparak-yaşayarak öğrenmelerini sağlamak ve günlük yaşamla ilişkisini göstermek amacıyla yapılmıştır. Geliştirilen dramatizasyon etkinliğinin uygulaması ...

Analysis of science and technology teachers' needs related with Project-Based teaching method (PBTM) 

Miraç Aydın; Ahmet Bacanak; Salih Çepni (2013)
Bu çalışmada Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Proje Tabanlı Öğretim Yöntemi (PTÖY) ile ilgili ihtiyaçlarının demografik özelliklerine göre nasıl bir dağılım gösterdiği nitel bir perspektiften ele alınmaya çalışılmıştır. ...

A Comparative Investigation of Sub-Components of the Environmental Literacy at the Secondary School Level 

Gökhan Sontay; Murat Gökdere; Erdoğan Usta (2015)
The purpose of this research is to determine the correlation between "environmental knowledge", "environmental effect" and "environmental behavior" which are accepted as environmental literacy ...

The Study of Scale Developing Related To The Environmental Literacy Component on the Secondary School Level 

Gökhan Sontay; Murat Gökdere; Erdoğan Usta (2015)
Bu araştırmanın amacı, çevre okuryazarlığının bileşenleri ile ilgili ortaokul öğrencilerine yönelik "Çevre Okuryazarlığı Ölçeği" geliştirmektir. Bu araştırmada tarama modeli kullanılmıştır. Test ve ölçeklerin geçerlilik ...

Fen Bilimleri Öğretmenliği Öğrencileri ve Pedagojik Formasyon Fen Grubu Öğrencilerinin Yansıtıcı Düşünme Becerilerinin Karşılaştırılması 

Şafak Uluçınar Sağır; Harun Bertiz (2016)
Bu araştırmanın amacı, fen grubu formasyon öğrencileri ile fen bilimleri öğretmenliği öğrencilerinin yansıtıcı düşünme beceri düzeylerini karşılaştırarak, yansıtıcı düşünme eğiliminin nelere bağlı olduğunu incelemektir. ...

Öğretmen Görüşlerinin Teknoloji Kabulü Bağlamında İncelenmesi 

Volkan Kukul; Mertcan Ünal; Serçin Karataş; Ebru Kılıç Çakmak; Ayşe Yılmaz; Esra Ömeroğlu (2018)
Üstün yetenekli/zekalı bireylerin potansiyellerinin nasıl artırılabileceği alanyazında önem verilen bir konudur. Çalışmalar genellikle bu bireylerin bilişsel ve psikomotor becerilerine odaklanmakta olup, sosyal duygusal ...

Yüksek lisans yapan öğretmenlerin bilimsel süreç becerileri ve kazandırılması hakkındaki görüşleri 

Ayşegül Celep; Ahmet Bacanak (2013)
Bu çalışma fen bilimlerinde yüksek lisans yapan fen bilimleri öğretmenlerinin bilimsel süreç becerileri ve bu becerilerin kazandırılması hakkındaki görüşlerini almak amacıyla gerçekleştirilmiştir. Çalışmada nitel araştırma ...

Teknoloji destekli beyin temelli öğrenmenin öğrencilerin akademik başarıları, hatırlama düzeyleri ve üstbilişsel farkındalık düzeylerine etkisi 

Senem Oktay; Recep Çakır (2013)
Bu çalışmanın amacı, ortaokul 8. sınıf fen ve teknoloji dersinde uygulanan teknoloji destekli beyin temelli öğrenme yaklaşımının öğrenci başarısına, hatırlama düzeyine ve üstbilişsel farkındalık düzeyine etkisini ortaya ...

Practice Teaching Methods in Science Education, Authors: Assist.Prof.Dr.,Orhan Karamustafaoğlu, Dr. Süleyman Yaman /Publication Year: 2006, ISBN: 975-6376-82-1, Edition Number: First, Publishing Company and Address: Anı Publication, Ankara, Target groups:Science and Technology Prospective Teachers; Science and Technology Teachers; Teaching Staff 

Sevilay Karamustafaoğlu (2008)
…
  • 1
  • 2
  • 3



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeDepartmentPublisherCategoryLanguageAccess Type

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorOrhan Karamustafaoğlu (5)Ahmet Bacanak (4)Sevilay Karamustafaoğlu (3)Şafak Sağır Uluçınar (3)Erdoğan Usta (2)... View MoreSubject
Bilimsel Disiplinler (25)
Eğitim (25)
Eğitim Araştırmaları (24)Özel (4)Disiplinler Arası (2)... View MoreDate Issued2010 - 2018 (21)2007 - 2009 (4)Has File(s)No (22)Yes (3)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Instruction || Guide || Library || Amasya University || OAI-PMH ||

Amasya Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Amasya, Turkey
If you find any errors in content, please contact: openaccess@amasya.edu.tr

Creative Commons License
DSpace@Amasya by Amasya University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Amasya: