• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Search
  •   DSpace Home
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-7 of 7

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Fen Bilimleri Öğretmenliği Öğrencileri ve Pedagojik Formasyon Fen Grubu Öğrencilerinin Yansıtıcı Düşünme Becerilerinin Karşılaştırılması 

Şafak Uluçınar Sağır; Harun Bertiz (2016)
Bu araştırmanın amacı, fen grubu formasyon öğrencileri ile fen bilimleri öğretmenliği öğrencilerinin yansıtıcı düşünme beceri düzeylerini karşılaştırarak, yansıtıcı düşünme eğiliminin nelere bağlı olduğunu incelemektir. ...

Öğretmen Görüşlerinin Teknoloji Kabulü Bağlamında İncelenmesi 

Volkan Kukul; Mertcan Ünal; Serçin Karataş; Ebru Kılıç Çakmak; Ayşe Yılmaz; Esra Ömeroğlu (2018)
Üstün yetenekli/zekalı bireylerin potansiyellerinin nasıl artırılabileceği alanyazında önem verilen bir konudur. Çalışmalar genellikle bu bireylerin bilişsel ve psikomotor becerilerine odaklanmakta olup, sosyal duygusal ...

İlköğretim Öğretmenlerinin Matematiğe Yönelik Tutumlarının Öğretmen Özellikleri Açısından İncelenmesi 

Yeliz Çelen (2015)
Bu araştırmada sınıf öğretmenlerinin matematiğe yönelik tutumlarının belirlenmesi amaçlanmıştır. Araştırma 2009-2010 eğitim öğretim yılı bahar döneminde, Türkiye'de ilköğretim okullarında görev yapan 1193 sınıf öğretmeni ...

Üstün Yetenekli Öğrencilerin Normal Sınıflarda Eğitimine İlişkin Öğretmen Görüşleri 

Murat Gökdere; Çiğdem Akkanat; Neşe Kutlu Abu (2017)
Bu çalışmanın amacı, Bilim ve Sanat Merkezine devam eden öğrencilerin normal sınıflarda eğitiminin sınıf öğretmenleri bakış açısıyla değerlendirilmesini yapmaktır. Araştırmanın çalışma grubunu Amasya ilinde görev yapan ve ...

6-10. YÜZYILLARDA KARADENİZ’İN KUZEYİNDE KÜRK TİCARETİ 

Engin Eroğlu (2018)
İskandinavya’dan Hazar Denizine kadar uzanan coğrafyada yürütülen kürk ticareti, 6.yy’dan itibaren yoğunlaşmaya başlamıştır. Bu duruma neden olan tarihi süreç 6-8. yy’larda Slav uruğlarından bir kısmının Orta Özi (Dinyeper) ...

Changes in Symptom Severity and Sleeping Habits After Earthquake in Children and Adolescents with Autism Spectrum Disorder: The Case of the Kahramanmaras Earthquake in 2023, Turkey 

Eroğlu, Mehtap; Yakşi, Neşe (2023)
Purpose: Natural disasters, especially earthquakes, can cause psychological disorders. A review of the disaster literature shows that natural disasters do not affect individuals in the same way; children and people with ...

Evidence-Based Individual Psychology Practice: Adlerian Pattern Focused Therapy 

Kaynak, Ümre (2024)
Adlerian Pattern-Focused Therapy is an evidence-based practice based on Individual Psychology. This paper explores the therapy's definition, historical development, the specific processes involved in the therapeutic sessions, ...



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeDepartmentPublisherCategoryLanguageAccess Type

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorAyşe Yılmaz (1)Ebru Kılıç Çakmak (1)Engin Eroğlu (1)Eroğlu, Mehtap (1)Esra Ömeroğlu (1)... View MoreSubject
Eğitim (7)
Özel (7)
Eğitim Araştırmaları (5)Bilimsel Disiplinler (4)Psikoloji (3)... View MoreDate Issued2018 (2)2015 (1)2016 (1)2017 (1)2023 (1)2024 (1)Has File(s)No (7)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Instruction || Guide || Library || Amasya University || OAI-PMH ||

Amasya Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Amasya, Turkey
If you find any errors in content, please contact: openaccess@amasya.edu.tr

Creative Commons License
DSpace@Amasya by Amasya University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Amasya: