• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Search
  •   DSpace Home
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 10

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

İstasyon Tekniğinin Matematik Dersi Akademik Başarısına Etkisi ve Öğrenci Görüşleri 

Fikretcan Güç; Özgen Korkmaz; Recep Çakır; Ahmet Bacanak (2016)
Bu araştırmanın amacı istasyon tekniğinin öğrencilerin matematik dersi akademik başarılarına etkisini ve tekniğe ait öğrenci görüşlerini belirlemektir. Araştırmanın çalışma grubunu 2015-2016 eğitim-öğretim yılında Giresun ...

ÖĞRETMENLERİN YAŞAM BOYU ÖĞRENME EĞİLİMLERİ VE EĞİTİM TEKNOLOJİSİ STANDARTLARI ÖZYETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ* 

Mustafa Özçiftçi; Recep Çakır (2015)
Bu  araştırmanın  amacı,  sınıf  öğretmenliği  alanında  uzaktan eğitim  tezsiz  yüksek  lisans  yapan  öğretmenlerin  yaşam  boyu  öğrenme  eğilimlerini  ve  eğitim  teknolojisi  standartları  arasındaki  ilişkiyi   çeşitli ...

Teknoloji destekli beyin temelli öğrenmenin öğrencilerin akademik başarıları, hatırlama düzeyleri ve üstbilişsel farkındalık düzeylerine etkisi 

Senem Oktay; Recep Çakır (2013)
Bu çalışmanın amacı, ortaokul 8. sınıf fen ve teknoloji dersinde uygulanan teknoloji destekli beyin temelli öğrenme yaklaşımının öğrenci başarısına, hatırlama düzeyine ve üstbilişsel farkındalık düzeyine etkisini ortaya ...

Öğretmen ve öğrenci bakış açısıyla tablet pc ve etkileşimli tahta kullanımı: FATİH projesi değerlendirmesi 

Sönmez Pamuk; Recep Çakır; Mustafa Ergun; H Bayram Yılmaz; Cemalettin Ayas (2013)
Bu çalışmanın temel amacı FATİH projesinin yürütüldüğü okullardaki katılımcı paydaşların (öğretmen ve öğrenci) bakış açısından projenin bir değerlendirilmesini yapmaktır. Proje kapsamında dağıtılan etkileşimli tahta ve ...

Bilgisayar öğretmenleri okullardaki teknoloji entegrasyonu hakkında ne düşünürler? 

Recep Çakır; Soner Yıldırım (2009)
Bu çalışmanın amacı, bilgisayar öğretmeni ve öğretmen adaylarının ilköğretim okullarında başarılı teknoloji entegrasyonunu etkileyen faktörler hakkındaki görüşlerini belirlemektir. Bu amaç için, araştırmacılar tarafından ...

Öğrencilerin E-öğrenmeye Hazır Bulunuşluk ve Memnuniyet Düzeylerinin Akademik Başarıya Etkisi 

Özgen Korkmaz; Recep Çakır; S Serkan Tan (2015)
Bu araştırmada e-öğrenme sürecine ilişkin hazır bulunuşluk ve e-öğrenme sürecine ilişkin memnuniyet durumlarının akademik başarıya etkisi incelenmeye çalışılmıştır. Bu çalışma, ilişkisel betimleme modelindedir. Bu araştırmanın ...

Lise Öğrencilerinin Öğrenme Stillerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi 

Recep Çakır; Oktay Akbaş (2013)
Bu çalışmanın amacı, lise öğrencilerinin öğrenme stilleri ile cinsiyet, bilgisayar oyunu oynama durumu veöğrenim görülen lise türü değişkenleri arasındaki ilişkiyi belirlemektir. İlişkisel tarama modeline göredüzenlenen ...

Studies Related to Instructional Design Models in Turkey 

İdris Göksu; Kürşat Volkan Özcan; Recep Çakır; Yüksel Göktaş (2014)
Bu araştırmanın amacı, öğretim tasarımı modelleriyle ilgili yapılmış çalışmaları; tercih edilen öğretim tasarımı modeli, araştırma yöntemi, veri toplama aracı, veri analiz yöntemi, modellerin uygulama alanı ve modellerle ...
Thumbnail

Öğretmen Adaylarının Akademik Erteleme Davranışı İle Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumlarının Karşılaştırmalı İncelemesi 

Neşe Kutlu; Murat Gökdere; Recep Çakır (2015)
Bu araştırmanın amacı, öğretmen adaylarının akademik erteleme düzeyleri ile öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarını belirlemek, akademik erteleme eğilimi ile öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlar arasında anlamlı bir ...
Thumbnail

Bireylerin Bilgisayarca Düşünme Becerilerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi 

Özgen Korkmaz; Recep Çakır; Yaşar M Özden; Ali Oluk; Sevet Sarıoğlu (2015)
Bilgisayarca Düşünmeyi, güncel yaşamda karşılaşılan problemlerin çözümünde bilgisayarları üretim aracı olarak kullanabilmek için gerekli olan bilgi, beceri ve tutumlara sahip olmak şeklinde tanımlamak mümkündür. Bilgisayarca ...



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeDepartmentPublisherCategoryLanguageAccess Type

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Recep Çakır (10)
Özgen Korkmaz (3)Ahmet Bacanak (1)Ali Oluk (1)Cemalettin Ayas (1)... View MoreSubject
Eğitim (10)
Eğitim Araştırmaları (10)Bilimsel Disiplinler (2)... View MoreDate Issued2015 (4)2013 (3)2009 (1)2014 (1)2016 (1)Has File(s)No (8)Yes (2)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Instruction || Guide || Library || Amasya University || OAI-PMH ||

Amasya Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Amasya, Turkey
If you find any errors in content, please contact: openaccess@amasya.edu.tr

Creative Commons License
DSpace@Amasya by Amasya University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Amasya: