• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Ara 
  •   DSpace@Amasya
  • Ara
  •   DSpace@Amasya
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filtreleri GösterGelişmiş Filtreleri Sakla

Filtreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.

Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7

  • Sıralama Seçenekleri:
  • İlgililik
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Yayın Tarih Artan
  • Yayın Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Analysis of science and technology teachers' needs related with Project-Based teaching method (PBTM) 

Miraç Aydın; Ahmet Bacanak; Salih Çepni (2013)
Bu çalışmada Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Proje Tabanlı Öğretim Yöntemi (PTÖY) ile ilgili ihtiyaçlarının demografik özelliklerine göre nasıl bir dağılım gösterdiği nitel bir perspektiften ele alınmaya çalışılmıştır. ...

İstasyon Tekniğinin Matematik Dersi Akademik Başarısına Etkisi ve Öğrenci Görüşleri 

Fikretcan Güç; Özgen Korkmaz; Recep Çakır; Ahmet Bacanak (2016)
Bu araştırmanın amacı istasyon tekniğinin öğrencilerin matematik dersi akademik başarılarına etkisini ve tekniğe ait öğrenci görüşlerini belirlemektir. Araştırmanın çalışma grubunu 2015-2016 eğitim-öğretim yılında Giresun ...

Yüksek lisans yapan öğretmenlerin bilimsel süreç becerileri ve kazandırılması hakkındaki görüşleri 

Ayşegül Celep; Ahmet Bacanak (2013)
Bu çalışma fen bilimlerinde yüksek lisans yapan fen bilimleri öğretmenlerinin bilimsel süreç becerileri ve bu becerilerin kazandırılması hakkındaki görüşlerini almak amacıyla gerçekleştirilmiştir. Çalışmada nitel araştırma ...

Fen ve teknoloji dersinin öğrencilerde girişimcilik becerisinin gelişimine etkisi üzerine öğretmen görüşleri 

Ahmet Bacanak (2013)
Bu araştırmanın amacı, ilköğretim 6., 7. ve 8. sınıf fen ve teknoloji dersinin öğrencilerin girişimcilik becerileri üzerine etkisine dair fen ve teknoloji öğretmenlerin görüşlerini ortaya koymaktır. Bu çalışmada olgu bilim ...

Development of Science Laboratory Entrepreneurship Scale 

Harun Çelik; Ahmet Bacanak; Erdem Çakır (2015)
The concept of entrepreneurship is a relatively recent concept introduced into educational programs and educational literature and the current study was conducted to determine the entrepreneurship characteristics possessed ...
Küçük Resim

Öğretmen adaylarının çevre sorunlarına karşı duyarlılıkları 

Cengiz Yıldırım; Ahmet Bacanak; Sibel Özsoy (2012)
Bu çalışma öğretmen adaylarının çevre sorunlarına karşı duyarlılıklarını belirlemek amacıyla yapılmıştır. Çalışmaya Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesinin farklı bölümlerinde öğrenim gören 118’i erkek, 117’sı bayan olmak ...
Küçük Resim

E-dergilerde yayınlanan fen eğitimi makaleleri: yöntem analizi 

Ahmet Bacanak; Salih Değirmenci; Sevilay Karamustafaoğlu; Orhan Karamustafaoğlu (2011)
Bu çalışmanın amacı, Türkiye merkezli sadece elektronik ortamda yayınlanan ve ücretsiz erişim sağlanabilen elektronik dergilerde 2004-10 yılları arasında fen eğitimi alanında yayınlanan makaleleri tespit etmek ve bu ...



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreKategoriye GöreDile GöreErişim Şekli

Hesabım

GirişKayıt

Keşif

Yazar
Ahmet Bacanak (7)
Ayşegül Celep (1)Cengiz Yıldırım (1)Erdem Çakır (1)Fikretcan Güç (1)... Daha FazlaKonu
Eğitim (7)
Eğitim Araştırmaları (7)Bilimsel Disiplinler (4)... Daha FazlaYayın Tarihi2013 (3)2011 (1)2012 (1)2015 (1)2016 (1)Mevcut Dosya(lar)Hayır (5)Evet (2)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Yönerge || Rehber || Kütüphane || Amasya Üniversitesi || OAI-PMH ||

Amasya Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Amasya, Turkey
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz: openaccess@amasya.edu.tr

Creative Commons License
DSpace@Amasya by Amasya University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Amasya: