Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorOktay S.
dc.contributor.authorÇakir R.
dc.date.accessioned2019-09-01T12:50:18Z
dc.date.available2019-09-01T12:50:18Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn1304-6020
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12450/652
dc.description.abstract[No abstract available]en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.subjectForce and motionen_US
dc.subjectMetacognitive awarenessen_US
dc.subjectRetentionen_US
dc.subjectTechnology supported brain based learningen_US
dc.titleThe effect of technology supported brain based learning on students' academic achievement, retention level and metacognitive awareness [Teknoloji destekli beyin temelli ö?renmenin ö?rencilerin akademik başarilari, hatirlama düzeyleri ve üstbilişsel farkindalik düzeylerine etkisi]en_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalJournal of Turkish Science Educationen_US
dc.identifier.volume10en_US
dc.identifier.issue3en_US
dc.identifier.startpage3en_US
dc.identifier.endpage23en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.contributor.department-tempOktay, S., Amasya üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Amasya, Turkey -- Çakir, R., Amasya üniversitesi, E?itim Fakültesi, Amasya, Turkeyen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster