Yazar "Orbay, Keziban" için Enstitüler listeleme
-
Geometri eğitimi üzerine yayınlanan makalelerin WoS Veri Tabanına dayalı bibliyometrik analizi
Aydemir, Gizem (Amasya Üniversitesi, 2021)Bu çalışmanın amacı, "Geometri öğrenme alanıyla" ilişkili olarak SSCI'da (1975-2020) ve ESCI'da (2015-2020) dizinlenen makaleleri bibliyometrik analiz yöntemiyle incelemektir. Yapılan Web of Science veri tabanındaki tarama ... -
İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin geometrik düşünme düzeylerinin tespiti ve başarı puanlarının bazı değişkenler açısından incelenmesi
Sayın, Volkan (Amasya Üniversitesi, 2017)Bu araştırmanın amacı ilkokul dördüncü sınıf matematik dersi geometri kazanımları temel alınarak geliştirilen Geometrik Düşünme düzey belirleme testinin kullanılarak ilkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin Geometrik Düşünme ... -
İlkokulda beslenme eğitiminin beslenme davranış ve bilgi düzeyine etkisi
Akça, Hale (Amasya Üniversitesi, 2018)Bu araştırma ile Amasya ilinde bir kamu ilkokulunun 4. sınıf düzeyinde eğitim görmekte olan öğrencilere verilen beslenme eğitiminin öğrencilerin beslenme bilgi düzeyi ve davranışları üzerine etkisi incelenmiştir. Araştırma ... -
Rasyonel sayılar ve rasyonel sayılarda işlemler konusunda ters-yüz sınıf uygulamasının etkileri
Güç, Fikretcan (Amasya Üniversitesi, 2017)Günümüzde gelinen noktada her disiplinin öğretimine yönelik birçok yöntem ve teknik mevcuttur. Teknoloji de bu yöntem ve tekniklerin içinde yerini almıştır. Öğrencilerin gün geçtikçe teknolojiye olan düşkünlüğü, İngilizce ... -
Üstün yetenekli tanısı konulmuş ve tanı konulmamış öğrencilerin farklı ortamlarda matematiksel düşünme süreçlerinin incelenmesi
Aygün, Yavuz İsa (Amasya Üniversitesi, 2019)Eğitimin genel amacı bireyleri hayata hazırlamakla beraber onların gerçek yaşamda başarılı olmalarını sağlayacak zihinsel becerileri kazandırmaktır. Günlük yaşamda karşılaşılan her çözülmesi gereken durum aslında birer ... -
Web 2.0 araçlarıyla düzenlenen etkinliklerin matematik öğretmen adaylarının bazı alan yeterliliklerine etkisi
Arabacı, Aybige (Amasya Üniversitesi, 2021)Bu çalışmanın amacı, 5E modeline uygun Web 2.0 araçları ile düzenlenen matematik öğretimi ders etkinlikleri tasarım deneyimlerinin öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan yeterliği, öğretim teknolojilerine yönelik ...