Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAli Rıza Ayar
dc.contributor.authorRumiye Arslan
dc.date.accessioned09.07.201910:49:13
dc.date.accessioned2019-07-09T21:05:04Z
dc.date.available09.07.201910:49:13
dc.date.available2019-07-09T21:05:04Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.issn1300-8811
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/T0RjNE1qRXg=
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12450/58
dc.description.abstractBu araştırma, ilköğretim okullarında görev yapan sınıf öğretmenlerinin, sınıf yönetimi performansını belirlemek ve belirlenen bu iş başarımlarının artırılması ile ilgili önerilerin yapılması amacı için gerçekleştirilmiştir. Araştırma 2005-2006 eğitim-öğretim yılında, Amasya ili merkez ilköğretim okullarında görev yapan toplam 36 sınıf öğretmenine ve 4. ile 5. sınıfta okuyan 977 öğrenciye anket uygulanarak yapılmıştır. Verilerin değerlendirilmesi sonucunda öğretmenlerin cinsiyetlerine ve okulların sosyo-ekonomik düzeylerine göre sınıf yönetimi performanslarında anlamlı farklılıklar tespit edilmiştir.en_US
dc.description.abstractThe aim of this study is to determine the class management performance of the teachers working in elementary schools and to make proposals to improve their career success. The study is carried out on 36 class teachers working in elementary schools in the center of Amasya and 977 students attending 4th and 5th level by using questionnaire. Evaluating the data, meaningful differences are seen according to sex of teachers and socio-economic levels of the school.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectEğitim Araştırmalarıen_US
dc.titleİlköğretim Okullarında Görev Yapan Sınıf Öğretmenlerinin “Sınıf Yönetimi Performansının” Araştırılmasıen_US
dc.title.alternativeExamining the Class Management Performance of Teachers Working in Elementary Schoolsen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalKastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisien_US
dc.departmentAmasya Üniversitesien_US
dc.identifier.volume16en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage335en_US
dc.identifier.endpage344en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster