Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorDağlı, Muhammed
dc.date.accessioned2025-03-28T07:13:54Z
dc.date.available2025-03-28T07:13:54Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.issn2602-4632
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12450/5299
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı, öğretmen adaylarının web 2. Araçları kullanım yetkinlikleri ile siber aylaklık etkinlikleri arasındaki ilişkiyi ve bu değişkenlerin bazı demografik özelliklere göre ayrışma durumlarının araştırılmasıdır. Bu amaç doğrultusunda 2023-2024 eğitim-öğretim yılında lisans düzeyinde eğitim fakültesinde öğrenim gören 259’u kadın (%74) 91’i erkek (%26) olmak üzere toplam 350 öğretmen adayı ile yürütülmüştür. Veri toplama aracı olarak “Web 2.0 Araçları Kullanım Yetkinliği Ölçeği” ve “Siber Aylaklık Etkinlikleri Ölçeği” kullanılmıştır. Çalışma bulgularına göre web 2.0 araçları kullanım yetkinliği ile siber aylaklık etkinlikleri arasında negatif yönlü düşük düzeyde bir ilişki saptanmıştır.
dc.language.isoturen_US
dc.publisherÖmer Faruk SÖNMEZ
dc.relation.ispartofTürkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectWeb 2.0 Teknolojilerien_US
dc.subjectSiber Aylaklıken_US
dc.subjectWeb 2.0 Araçlarıen_US
dc.titleÖğretmen Adaylarının Web 2.0 Araç Kullanım Yetkinlikleri ve Siber Aylaklık Eğilimleri Arasındaki İlişkien_US
dc.typearticleen_US
dc.departmentAmasya Üniversitesien_US
dc.identifier.volume9en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage61en_US
dc.identifier.endpage84en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.institutionauthorDağlı, Muhammed
dc.department-tempAMASYA UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION, 0000-0002-6395-2792, Türkiyeen_US
dc.snmzKA_DergiPark_20250327


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster