• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   DSpace@Amasya
  • Rektörlüğe Bağlı Birimler
  • Öksüz Yayınları
  • Öğe Göster
  •   DSpace@Amasya
  • Rektörlüğe Bağlı Birimler
  • Öksüz Yayınları
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

DEVELOPMENT OF CHEMISTRY LABORATORY’S EFFECTIVENESS TROUGH ACTION RESEARCH APPROACH

Erişim

info:eu-repo/semantics/openAccess

Tarih

2008

Yazar

Tekin, Seher

Üst veri

Tüm öğe kaydını göster

Özet

Chemistry laboratory is a part of chemistry course that science students must take it in faculties of education. Chemistry laboratory is a place that students can learn some chemical concepts and procedures by doing some laboratory activities. But it is known that students don’t benefit from chemistry laboratory always adequately. In this study, to create an effective learning environment in chemistry laboratory, what to be done was investigated. The subject of study consists of 44 students from Science Teacher Education Program in Fatih Faculty of EducationUniversity of Black Sea. In study, an action research approach was used. The data were obtained from observation, POE form and class discussion. The findings showed that the use of POE instructional activities is useful for enhancing students’ learning outcomes in chemistry laboratories.
 
Temel kimya laboratuarı, Eğitim Fakülteleri’ndeki fen bilgisi öğretmenliği öğrencilerinin alması gereken kimya dersinin bir parçasıdır. Kimya laboratuarı öğrencilerin bazı laboratuar etkinlikleri yaparak çeşitli fen kavramlarını ve işlemlerini öğrenebildikleri yerdir. Fakat öğrencilerin kimya laboratuarından her zaman yeterince yararlanamadığı bilinmektedir. Bu çalışmada kimya laboratuarında etkili bir öğrenme ortamı oluşturmak için yapılabilecekler araştırılmıştır. Çalışmanın örneklemi, KTÜ Fatih Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği Programında öğrenim gören 44 öğrencidir. Çalışmada aksiyon araştırması yaklaşımı kullanılmıştır. Araştırma verileri tam katılımlı gözlem, Tahmin-gözlem-açıklama TGA formları ve sınıf tartışması ile toplanmıştır. TGA stratejisinin kimya laboratuarındaki öğrenme ürünlerini geliştirmede yararlı bir strateji olduğu ve deneylerin anlaşılmasına katkı sağladığı görülmüştür.
 

Cilt

16

Sayı

2

Bağlantı

https://hdl.handle.net/20.500.12450/5037

Koleksiyonlar

  • Öksüz Yayınları [1372]



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 




| Yönerge | Rehber | İletişim |

DSpace@Amasya

by OpenAIRE
Gelişmiş Arama

sherpa/romeo

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreKategoriye GöreDile GöreErişim ŞekliBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreKategoriye GöreDile GöreErişim Şekli

Hesabım

GirişKayıt

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Yönerge || Rehber || Kütüphane || Amasya Üniversitesi || OAI-PMH ||

Amasya Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Amasya, Turkey
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz: openaccess@amasya.edu.tr

Creative Commons License
DSpace@Amasya by Amasya University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Amasya: