• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Rektörlüğe Bağlı Birimler
  • Öksüz Yayınları
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Rektörlüğe Bağlı Birimler
  • Öksüz Yayınları
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

EXAMINATION OF STUDENT TEACHERS’ LEVELS OF UNDERSTANDING AND MISCONCEPTIONS OF SOME CONCEPTS ABOUT SUBSTANCE AND DETERMINATION REGARDING TO SOME VARIABLES

xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-rights

info:eu-repo/semantics/openAccess

Date

2007

Author

Karaer, Hatice

Metadata

Show full item record

Abstract

Students always face with conceptions in chemistry subjects. Every misunderstood subject affects the success of the students negatively and causes misconceptions. The purpose of this study is to determine student teachers’ levels of understanding and misconceptions of some concepts about substance. Furthermore, it examines the understanding level and misconceptions about substance of the student teachers regarding to the variables.
 
Öğrenciler kimya konularında sürekli olarak kavramlar ile karşılaşmaktadırlar. Kimya dersi konularının öğrencilere öğretilebilmesi için öğrencilerin o konu ile ilgili kavramları tam olarak anlamaları şarttır. Anlaşılmayan her kavram yanılgılara sebep olabilmektedir. Bu çalışmanın amacı, sınıf öğretmeni adaylarının madde ile ilgili bazı kavramları anlama düzeyleri ve bu kavramlarla ilgili sahip oldukları yanılgıları belirlemektir. Ayrıca öğretmen adaylarının anlama düzeyleri ve kavram yanılgılarının bazı değişkenler açısından incelenmektir.
 

Volume

15

Issue

1

URI

https://hdl.handle.net/20.500.12450/4994

Collections

  • Öksüz Yayınları [1372]



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 




| Instruction | Guide | Contact |

DSpace@Amasya

by OpenAIRE
Advanced Search

sherpa/romeo

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeDepartmentPublisherCategoryLanguageAccess TypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeDepartmentPublisherCategoryLanguageAccess Type

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Instruction || Guide || Library || Amasya University || OAI-PMH ||

Amasya Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Amasya, Turkey
If you find any errors in content, please contact: openaccess@amasya.edu.tr

Creative Commons License
DSpace@Amasya by Amasya University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Amasya: