• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   DSpace@Amasya
  • Rektörlüğe Bağlı Birimler
  • Öksüz Yayınları
  • Öğe Göster
  •   DSpace@Amasya
  • Rektörlüğe Bağlı Birimler
  • Öksüz Yayınları
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Çoklu Ortam Materyallerinin Kullanımı

Erişim

info:eu-repo/semantics/openAccess

Tarih

2021

Yazar

İnal, Murat
Çakır, Recep

Üst veri

Tüm öğe kaydını göster

Özet

Gelişen teknoloji ile birlikte değişen dünyamızda milletlerin birbirleriyle sürekli iletişim halinde olması ihtiyacı ortaya çıkmıştır. Bu ihtiyacı karşılayan en önemli beceri yabancı dil bilmektir. Türkçe de dünya dilleri arasında yerini almış öğrenilme ihtiyacı sürekli artan dillerdendir. Bu bağlamda yabancı dil olarak Türkçe öğretimi alanı her geçen gün genişleyen ve yenilenen bir alandır. Teknolojinin her alanda olduğu gibi yabancı dil olarak Türkçe öğretimi alanında da kullanılmaya başlanması dil öğretimi alanında literatürde yeniliklere sebep olmaktadır. Bu çalışmada öncelikli olarak yabancı dil olarak Türkçe öğretiminin tanımını ve bu alanda kullanılan yöntemleri açıklamak sonrasında da yabancı dil olarak Türkçe öğretiminde kullanılan çoklu ortam materyallerini ve bu materyallerin olumlu ve olumsuz yönlerini ortaya koymak amaçlanmıştır. Literatür incelemelerine dayalı bir derleme çalışması olan bu çalışmanın Türkçeyi yabancı dil olarak öğreten öğretmenlere ve bu alanda inceleme yapmakta olan araştırmacılara faydalı olacağı düşünülmektedir.
 
In our changing world with the developing technology, the need for nations to be in constant communication with each other has emerged. The most important skill that meets this need is knowing a foreign language. Turkish is one of the languages that has taken its place among the world languages and the need to learn is constantly increasing. In this context, the field of teaching Turkish as a foreign language is a field that is expanding and renewing day by day. The use of technology in the field of teaching Turkish as a foreign language, as in every field, causes innovations in the literature in the field of language teaching. In this study, it is primarily aimed to explain the definition of teaching Turkish as a foreign language and the methods used in this field, and then to reveal the positive and negative aspects of multimedia materials used in teaching Turkish as a foreign language. It is thought that this study, which is a compilation study based on literature reviews, will be beneficial to teachers who teach Turkish as a foreign language and to researchers doing research in this field.
 

Cilt

3

Sayı

2

Bağlantı

https://hdl.handle.net/20.500.12450/4892

Koleksiyonlar

  • Öksüz Yayınları [1372]



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 




| Yönerge | Rehber | İletişim |

DSpace@Amasya

by OpenAIRE
Gelişmiş Arama

sherpa/romeo

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreKategoriye GöreDile GöreErişim ŞekliBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreKategoriye GöreDile GöreErişim Şekli

Hesabım

GirişKayıt

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Yönerge || Rehber || Kütüphane || Amasya Üniversitesi || OAI-PMH ||

Amasya Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Amasya, Turkey
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz: openaccess@amasya.edu.tr

Creative Commons License
DSpace@Amasya by Amasya University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Amasya: