Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAslıhan Babur
dc.contributor.authorAydın Kiper
dc.contributor.authorBarış Çukurbaşı
dc.contributor.authorEbru Albayrak Özer
dc.contributor.authorİsmail Tonbuloğlu
dc.contributor.authorŞirin Küçük
dc.contributor.authorEda Demirhan
dc.contributor.authorÖzlem Canan Güngören
dc.contributor.authorMübin Kıyıcı
dc.contributor.authorMehmet Barış Horzum
dc.date.accessioned09.07.201910:49:13
dc.date.accessioned2019-07-09T21:05:54Z
dc.date.available09.07.201910:49:13
dc.date.available2019-07-09T21:05:54Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn2146-7455
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TWpNNE16SXlNZz09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12450/396
dc.description.abstractBu araştırmanın amacı uzaktan eğitimle ilgili 8 dergideki (Internet and Higher Education, American Journal of Distance Education, International Review of Research in Open and Distance Learning-IRRODL, Online Journal of Distance Learning Administration- OJDLA, Open Learning: The Journal of Open, Distance and e-Learning, Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE, European Journal of Open, Distance and E-Learning -EURODL, Distance Education) son beş yılda yayınlanan makaleleri yöntem kısmı bakımından incelemektir. Araştırma belge incelemesi yöntemi ile gerçekleştirilmiştir. Araştırma kapsamında uzaktan eğitim ile ilgili yayın yapan sekiz derginin son 5 yıl içerisinde yayınladıkları toplam 1233 makale analiz edilmiştir. Çalışmada incelenen makaleler araştırma türü, deseni, örneklem seçimi, örnekleme yöntemi, ölçme aracı ve analiz yöntemi açısından analiz edilmişlerdir. Çalışmadan elde edilen sonuçların uzaktan eğitim alanında gelecek çalışmalara yön vermede belirleyici bir kaynak olarak kullanılabileceği düşünülmektedir. Bu doğrultuda gelecek çalışmaların farklı tarih aralığında, dergi sınırlaması yapılmadan makalelerin incelenmesiyle uzaktan eğitim araştırmalarının gelişimi ve eğilimlerini yansıtmada daha geniş bir tablo çizeceği düşünülebiliren_US
dc.description.abstractThe purpose of the study is to examine articles, published in 8 journals (Internet & Higher Education, American Journal of Distance Education, International Review of Research in Open and Distance Learning-IRRODL, Online Journal of Distance Learning Administration- OJDLA, Open Learning: The Journal of Open, Distance and e-Learning, Turkish Online Journal of Distance EducationTOJDE, European Journal of Open, Distance and E-Learning –EURODL, Distance Education) in the last 5 years, about distance education with respect to the method. This study was conducted with qualitative document review method. A total of 1233 articles, which was published in 8 journals in the last 5 years about distance education, were analyzed within the scope of this research. Articles examined in the study were analyzed in terms of type of research, design, sample selection, sampling methods, measurement tools and analysis methods. It is thought that the results obtained from this study could be used as a diagnostic resource to guide future studies in the field of distance education. In this direction, it can be thought that with the article investigation, without article restriction and with different date range, a wider trend could be drawn in reflecting distance education development and inclinationen_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectEğitim Araştırmalarıen_US
dc.title2009-2013 Yılları Arasında Uzaktan Eğitim Dergilerinde Yayınlanan Makalelerin Yöntemsel Açıdan İncelenmesien_US
dc.title.alternativeExamine of Methodological Aspects of Articles in the Journal of Distance Education Year 2009-2013en_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalSakarya University Journal of Educationen_US
dc.departmentAmasya Üniversitesien_US
dc.identifier.volume6en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage123en_US
dc.identifier.endpage140en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster