Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKarbeyaz, Aytekin
dc.contributor.authorKurt, Murat
dc.contributor.authorYurtdakal, Kübra
dc.date.accessioned2024-03-12T19:39:20Z
dc.date.available2024-03-12T19:39:20Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.issn1301-6229
dc.identifier.issn2148-0710
dc.identifier.urihttps://search.trdizin.gov.tr/yayin/detay/529535
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12450/3488
dc.description.abstractDünya genelini etkisi altına alan korona virüsün hayatın her alanında olumsuz etkileri olmuştur. Çünkü bu virüs, insan hayatını ciddi oranda etkilemiş, hatta ölümlere neden olmuştur. Ülkeler tarafından virüsün yayılımını engellemek için, başta sosyal etkileşim olmak üzere birçok etkinlik yasaklanmıştır. Bu yasaklardan biri de okulların yüz yüze eğitimine ara verilmesidir. Bu çalışmada amaç; öğrencilerin Covid 19 sürecinde uzaktan eğitim ile ilgili yaşadığı sorunları ve olası çözüm yollarını belirlemektir. Çalışmada öğrenci görüşlerini belirlemek için fenomenoloji yöntemi kullanılmıştır. Veri toplama aracı olarak araştırmacılar tarafından geliştirilen yarı yapılandırılmış görüşme formu kullanılmıştır. Çalışmada maksimum çeşitlilik örneklem seçme yöntemi kullanılarak 2020-2021 eğitim-öğretim yılında 10 öğrenci ile görüşme yapılmıştır. Elde edilen veriler içerik analiz yöntemi ile yorumlanmıştır. Öğrenciler tarafından uzaktan eğitimde karşılaşılan sorunlar olarak; uzaktan eğitim platformlarının kullanımının zor olması, öğretmen ve öğrencilerin etkili bir şekilde bu platformu kullanamaması, bu platformu kullanırken öğretmen ve öğrenciden kaynaklı bazı sorunların olması gibi birtakım olumsuzluklar ileri sürülmüştür. Öğrenciler bu sorunlara; ara yüzün sade olması ve önceden ara yüzün öğrencilere tanıtılması, bu platformların kullanıcılarına yönelik memnuniyet anketinin olması gibi çözümler ortaya atmıştır. Araştırmanın sonucuna göre de çeşitli önerilerde bulunulmuştur.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.relation.ispartofEKEV AKADEMİ DERGİSİen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.titleÖĞRENCİLERİN COVİD 19 SÜRECİNDE UZAKTAN EĞİTİM İLE İLGİLİ YAŞADIĞI SORUNLAR VE OLASI ÇÖZÜM YOLLARIen_US
dc.typearticleen_US
dc.departmentAmasya Üniversitesien_US
dc.identifier.volume0en_US
dc.identifier.issue88en_US
dc.identifier.startpage71en_US
dc.identifier.endpage97en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.identifier.trdizinid529535en_US
dc.department-tempAmasya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Bölümü, Sınıf Eğitimi Anabilim Dalı, Amasya, Türkiye Amasya Üniversitesi, Temel Eğitim Bölümü, Sınıf Eğitimi Ana Bilim Dalı, Amasya, Türkiye Sivas İl Milli Eğitim Müdürlüğü, Ar-Ge Özel Büro, Sivas, Türkiyeen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster