Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÜzümlü, Aytuğ Mermer
dc.date.accessioned2024-03-12T19:38:45Z
dc.date.available2024-03-12T19:38:45Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.issn2149-2786
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.33437/ksusbd.696956
dc.identifier.urihttps://search.trdizin.gov.tr/yayin/detay/1195179
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12450/3292
dc.description.abstractToplumsal bir varlık olan insanın, kolektif yaşama katılımı büyük oranda kurduğu iletişim biçimleriyle görünür hale gelmektedir. Bireyin iletişim kurma yolu ile onun bir toplulukla uyum içinde hareket etmesi yakından ilintilidir. İletişim biçimlerine ve davranışlara yön veren birçok parametre bulunmaktadır. Bu parametrelerin neredeyse tümüne bireyin sahip olduğu öğretiler yön vermektedir. Çaresizlik de bu öğretilerden biridir. Öğrenilmiş çaresizlik hem bireysel hem kolektif düzeyde birçok olumsuzlukta rol oynayan bir öğretidir. Bu çalışmanın temel iddiası göz ardı edilmiş bir gerçeklik olarak, kurumsal iletişim pratiklerinde öğrenilmiş çaresizlik kavramının büyük oranda rol oynadığıdır. Bunun için çalışmada ilkin kurumsal iletişim kavramına yönelik genel bir çerçeve çizilmekte, ardından öğrenilmiş çaresizlik kavramına yönelik kuramsal düzeyde aktarım yapılmakta, kavramı tespit etme yöntemleri ve çeşitlerine değinilerek, kurum içi iletişimdeki yansımaları ele alınmaktadır. Çalışma sonuç ve öneriler bölümü ile nihayetlendirilmektedir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.relation.ispartofKahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.titleKurumsal İletişimin Gizli Bariyeri: Öğrenilmiş Çaresizliken_US
dc.typearticleen_US
dc.departmentAmasya Üniversitesien_US
dc.identifier.volume19en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage472en_US
dc.identifier.endpage480en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.identifier.trdizinid1195179en_US
dc.identifier.doi10.33437/ksusbd.696956
dc.department-tempAmasya Üniversitesi, Amasya Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü, Amasya, Türkiyeen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster