Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÖzaşkın-Arslan A.G.
dc.contributor.authorArslan R.
dc.contributor.authorŞeyma Irmak
dc.date.accessioned2024-03-12T19:35:17Z
dc.date.available2024-03-12T19:35:17Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.issn0742051X
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.1016/j.tate.2024.104485
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12450/2877
dc.description.abstract[No abstract available]en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherElsevier Ltden_US
dc.relation.ispartofTeaching and Teacher Educationen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.subjectMicroteachingen_US
dc.subjectObjective hermeneuticsen_US
dc.subjectPre-service science teachersen_US
dc.subjectReflectionen_US
dc.subjectSequence analysisen_US
dc.subjectTheory-practice dualismen_US
dc.titleReconstruction of a pre-service teacher reflection through objective hermeneuticsen_US
dc.typearticleen_US
dc.departmentAmasya Üniversitesien_US
dc.identifier.volume140en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.identifier.scopus2-s2.0-85182561762en_US
dc.identifier.doi10.1016/j.tate.2024.104485
dc.department-tempÖzaşkın-Arslan, A.G., Science Education Department, Amasya University, Amasya, Turkey; Arslan, R., Primary Education Department, Amasya University, Amasya, Turkey; Şeyma Irmak, Science Education Department, Amasya University, Amasya, Turkeyen_US
dc.authorscopusid57696275600
dc.authorscopusid56095541600
dc.authorscopusid58817484700


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster