Ara
Toplam kayıt 9, listelenen: 1-9
Bir Örgüt Olarak Okulda Meydana Gelen Çatışma Nedenleri ve Çözüm Yollarına Yönelik Okul Müdürlerinin Görüşleri
(2015)
Bu çalışmanın amacı bir örgüt olarak okulda meydana gelen çatışma nedenleri ve çözüm yollarına yönelik okul müdürlerinin görüşlerini derinlemesine incelenmektir. Bu amaç doğrultusunda araştırmacı çalışma boyunca ,Okulda ...
Investigation of 9 th Grade High School Students’ Attitudes towards Science Course
(2018)
In this study, ninth grade students’ attitudes towards science were investigated in terms of self-regulation strategies, motivational beliefs and gender variables. The sample of this study includes 322 male and 296 female ...
Turkish Adaptation of Perceptions of Empowerment in Midwifery Scale: Validity and Reliability Study
(2018)
The aim of this study is to adapt the Perception of Empowerment in Midwifery Scale (PEMS), developed by Mathews and et al. in 2005, to Turkish. The population of the research consists of 135 midwives who work in Amasya ...
ÜLKEMİZDE DÜZENLENMEKTE OLAN HİZMET İÇİ EĞİTİM ETKİNLİKLERİNE YÖNELİK ÖĞRETMENLERİN MEMNUNİYET DÜZEYİ
(2014)
Hizmet içi eğitim etkinliklerinin öğretmenlerin bireysel gelişimleri, öğrencilerin öğrenmesi ve başarısı üzerine faydalı olduğu ilgili alanyazın tarafından vurgulanmaktadır. Ancak, hizmet içi eğitim etkinliklerindeki bazı ...
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMLERİ VE BİLİMSEL TUTUMLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
(2016)
Bu çalışmanın amacı üniversite öğrencilerinin eleştirel düşünme ve bilimsel tutumlarını farklı değişkenler açısından incelemektir. Bu bağlamda çalışma boyunca araştırmacılar birtakım araştırma sorularına yanıt aramışlardır. ...
Kaynaştırma Uygulamalarında Öğretmen Yeterliği Ölçeği'nin Türkçeye Uyarlama, Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
(2015)
Bu araştırmanın amacı, orijinali Umesh Sharma, Tim Loreman ve Chris Forlin (2011) tarafından geliştirilen Kaynaştırma Uygulamalarında Öğretmen Yeterliği Ölçeği'nin (KUÖYÖ) Türkçeye uyarlama çalışmasını yapmaktır. Geçerlik ...
ÖĞRETMENLERİN İNFORMAL YOLLA ÖĞRENMELERİ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
(2016)
İlgili literatür incelendiğinde öğretmenlerin informal yollarla öğrenmeleri üzerine herhangi bir ölçeğe rastlanılmamıştır. Bundan dolayı bu çalışmanın amacı alandaki bu ihtiyaca cevap verecek şekilde öğretmenlerin informal ...
ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE ETKİNLİK TEMELLİ ÖĞRENME SÜRECİ: BİR DURUM ARAŞTIRMASI
(2014)
Eğitim programlarının sınıf ortamında uygulayıcısı olan öğretmenlerin öğrencilerin öğrenmeleri ve akademik başarıları açısından önemi uzun yıllardır birçok araştırmacı tarafından tartışılmaktadır. Devam ede gelen bu ...
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ İLE İLGİLİ DUYGULAR, TUTUMLAR VE KAYGILAR ÖLÇEĞİ’NİN TÜRKÇEYE UYARLAMA, GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
(2015)
Bu araştırmanın amacı, orijinali ChrisForlin, ChrisEarle, Tim Loreman ve UmeshSharma (2011) tarafından geliştirilen Kaynaştırma Eğitimi İle İlgili Duygular, Tutumlar ve Kaygılar Ölçeğinin (KEİDTKÖ) Türkçeye uyarlama ...