Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
İLKOKULLARDA GÖREV YAPMAKTA OLAN ÖĞRETMENLERİN KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNE İLİŞKİN DUYGU, TUTUM VE KAYGILARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
(2017)
Bu araştırmada ilkokullarda görev yapan öğretmenlerin kaynaştırma eğitimine ilişkin duygu, tutum ve kaygılarını cinsiyet, yaş, öğrenim durumu, özel eğitimle ilgili eğitim alma ve özel eğitime ihtiyaç duyan bireye eğitim ...
Eğitim fakültesi ve formasyon eğitimi alan fen- edebiyat fakültesi öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları
(2013)
Türkiye’de öğretmen yetiştirmek amacıyla kurulan kurumlar 158 yıl öncesine dayanmaktadır. Cumhuriyetin sonrasında ise ihtiyaca yönelik olarak farklı uygulamalar ile öğretmen yetiştirmeye yönelik kurumlar eğitim-öğretim ...
ÖĞRETMENLERİN İNFORMAL YOLLA ÖĞRENMELERİ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
(2016)
İlgili literatür incelendiğinde öğretmenlerin informal yollarla öğrenmeleri üzerine herhangi bir ölçeğe rastlanılmamıştır. Bundan dolayı bu çalışmanın amacı alandaki bu ihtiyaca cevap verecek şekilde öğretmenlerin informal ...