• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   DSpace@Amasya
  • Araştırma Çıktıları | TR-Dizin | WoS | Scopus | PubMed
  • WoS İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
  •   DSpace@Amasya
  • Araştırma Çıktıları | TR-Dizin | WoS | Scopus | PubMed
  • WoS İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

The effect of students' perceptions of nature of matter on their laboratory attitudes and their achievement in chemical equilibrium

Thumbnail

Göster/Aç

Tam Metin / Full Text (111.9Kb)

Erişim

info:eu-repo/semantics/openAccess

Tarih

2009

Yazar

Celik, Ayse Yalcin
Sagir, Safak Ulucinar
Armagan, Fulya Oener

Üst veri

Tüm öğe kaydını göster

Özet

One of the basic subjects that chemistry students have difficulty is chemical equilibrium. Learning of the particulate nature of matter can increase students' achievement in this subject. In addition to this, students' interest, belief and attitude towards chemistry or the nature of matter are factors effecting achievement. In this study the effects of understanding nature of matter and attitudes on university students' achievement in chemical equilibrium subject were investigated. Moreover the effects of gender and department on students' achievement were also examined. It was found that students' attitudes effected their achievement in chemical equilibrium; on the other hand attitudes affected students' comprehension of nature of matter. (C) 2009 Elsevier Ltd. All rights reserved

Kaynak

WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES - NEW TRENDS AND ISSUES IN EDUCATIONAL SCIENCES

Cilt

1

Sayı

1

Bağlantı

https://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2009.01.108
https://hdl.handle.net/20.500.12450/1660

Koleksiyonlar

  • WoS İndeksli Yayınlar Koleksiyonu [2182]



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 




| Yönerge | Rehber | İletişim |

DSpace@Amasya

by OpenAIRE
Gelişmiş Arama

sherpa/romeo

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreKategoriye GöreDile GöreErişim ŞekliBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreKategoriye GöreDile GöreErişim Şekli

Hesabım

GirişKayıt

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Yönerge || Rehber || Kütüphane || Amasya Üniversitesi || OAI-PMH ||

Amasya Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Amasya, Turkey
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz: openaccess@amasya.edu.tr

Creative Commons License
DSpace@Amasya by Amasya University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Amasya: