• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   DSpace@Amasya
  • Araştırma Çıktıları | TR-Dizin | WoS | Scopus | PubMed
  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
  •   DSpace@Amasya
  • Araştırma Çıktıları | TR-Dizin | WoS | Scopus | PubMed
  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Reggio Emilia yaklaşımı üzerine bir çalışma

Erişim

info:eu-repo/semantics/openAccess

Tarih

2012

Yazar

Serpil Pekdoğan

Üst veri

Tüm öğe kaydını göster

Özet

Bu çalışmada okul öncesi eğitim alanında İtalya’da ortaya çıkan bir yaklaşım olan Reggio Emilia Yaklaşımı farklı boyutlarıyla incelenmiştir. Bu doğrultu da Reggio Emilia Yaklaşımının eğitim ortamları, eğitim programları ve proje çalışmaları açıklanmıştır. İtalya’da ortaya çıkan Reggio Emilia Yaklaşımı, okul öncesi eğitim alanında son 20 yıldır tartışılan önemli yaklaşımlardan birisidir. Reggio Emilia Yaklaşımı modern eğitim anlayışını benimsemiştir. Reggio Yaklaşımı çocukları temel alır ve onlara fırsatlar sunarak yaratıcılıklarını geliştirmeyi amaçlar. Reggio sistemi ile yetişen çocuklar özgüveni gelişmiş, yaratıcılık düzeyleri yüksek ve dayanışma içindedirler. Günümüz okul öncesi eğitim sistemiyle bütünleşen bu yaklaşım hakkında bilgi sahibi olmak, ailelere ve eğitimcilere katkı sağlayarak daha verimli öğrenme ortamlarının oluşmasına sağlayacaktır.
 
In this research different aspects of the Reggio Emilia approach which was developed in Italy in the field of early childhood education were examined. In this respect, the training environment, curricula and project works of the Reggio Emilia approach were explained. The Reggio Emilia approach which was developed in Italy is one of the important approaches that have been discussed in the last 20 years in the field of early childhood education. This approach adopts the view of modern education. This approach is student-centered and aims at improving children’s creative skills. The children who are educated using the Reggio system have high self-esteem and high creative skills and they work cooperatively. To be informed about this approach which is integrated with today's preschool education system will contribute to families and educators and will create a more efficient learning environment.
 

Kaynak

Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Cilt

12

Sayı

2

Bağlantı

https://app.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TVRRMU9URTJOZz09
https://hdl.handle.net/20.500.12450/137

Koleksiyonlar

  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu [1323]



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 




| Yönerge | Rehber | İletişim |

DSpace@Amasya

by OpenAIRE
Gelişmiş Arama

sherpa/romeo

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreKategoriye GöreDile GöreErişim ŞekliBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreKategoriye GöreDile GöreErişim Şekli

Hesabım

GirişKayıt

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Yönerge || Rehber || Kütüphane || Amasya Üniversitesi || OAI-PMH ||

Amasya Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Amasya, Turkey
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz: openaccess@amasya.edu.tr

Creative Commons License
DSpace@Amasya by Amasya University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Amasya: