• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Search
  •   DSpace Home
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-6 of 6

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Investigating prospective teachers’ perceived levels of efficacy towards measurement and evaluation 

Süleyman Yaman; Sevilay Karamustafaoğlu (2011)
Bu çalışmada öğretmen adaylarının ölçme ve değerlendirme alanına yönelik yeterlik algı düzeyleri belirlenmeye çalışılmıştır. Bu amaçla araştırmacılar tarafından geliştirilen Likert türü ölçek Amasya Eğitim Fakültesi’nde ...

8. Sınıf Öğrencilerinin Genel Kültür Seviyelerinin Belirlenmesi 

Sevilay Karamustafaoğlu; Süleyman Yalnız (2016)
Günümüzde tüm dünyada bilim ve teknolojinin gelişimiyle iletişimi kolaylaştıran birçok araç-gereç üretilmiştir. Bu araç-gereçler sayesinde bilgiye ulaşma ve kullanabilme becerilerinin artması gerektiği düşünülmektedir. ...

Öğretmen adaylarının geleneksel ve yapılandırmacı ölçme-değerlendirme yaklaşımlarına yönelik profilleri 

Tuncay Özsevgeç; Sevilay Karamustafaoğlu (2010)
Özel durum yönteminin kullanıldığı çalışmada, Amasya ve Karadeniz Teknik Üniversitesindeki son sınıf fen ve teknoloji öğretmeni adaylarının geleneksel ve yapılandırmacı ölçme-değerlendirme yaklaşımları hakkındaki bilgi, ...

Practice Teaching Methods in Science Education, Authors: Assist.Prof.Dr.,Orhan Karamustafaoğlu, Dr. Süleyman Yaman /Publication Year: 2006, ISBN: 975-6376-82-1, Edition Number: First, Publishing Company and Address: Anı Publication, Ankara, Target groups:Science and Technology Prospective Teachers; Science and Technology Teachers; Teaching Staff 

Sevilay Karamustafaoğlu (2008)
…

Evaluating the science activities based on multiple intelligence theory 

Sevilay Karamustafaoğlu (2010)
This study was carried out to evaluate the activities that student teachers developed for primary education science and technology subjects according to the Multiple Intelligence Theory (MIT). In this research, document ...
Thumbnail

E-dergilerde yayınlanan fen eğitimi makaleleri: yöntem analizi 

Ahmet Bacanak; Salih Değirmenci; Sevilay Karamustafaoğlu; Orhan Karamustafaoğlu (2011)
Bu çalışmanın amacı, Türkiye merkezli sadece elektronik ortamda yayınlanan ve ücretsiz erişim sağlanabilen elektronik dergilerde 2004-10 yılları arasında fen eğitimi alanında yayınlanan makaleleri tespit etmek ve bu ...



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeDepartmentPublisherCategoryLanguageAccess Type

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Sevilay Karamustafaoğlu (6)
Ahmet Bacanak (1)Orhan Karamustafaoğlu (1)Salih Değirmenci (1)Süleyman Yalnız (1)... View MoreSubject
Eğitim (6)
Eğitim Araştırmaları (6)Bilimsel Disiplinler (3)... View MoreDate Issued2010 (2)2011 (2)2008 (1)2016 (1)Has File(s)No (5)Yes (1)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Instruction || Guide || Library || Amasya University || OAI-PMH ||

Amasya Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Amasya, Turkey
If you find any errors in content, please contact: openaccess@amasya.edu.tr

Creative Commons License
DSpace@Amasya by Amasya University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Amasya: