Ara
Toplam kayıt 11, listelenen: 1-10
Engelli bireylerin eğitilmesine yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi
(2013)
Bu çalışmanın amacı engelli bireylerin eğitilmesine ilişkin tutumların belirlenmesinde kullanılabilecek geçerli ve güvenilir bir ölçek elde etmektir. Ölçek ge liştirme çalışması Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim ...
Analysis of science and technology teachers' needs related with Project-Based teaching method (PBTM)
(2013)
Bu çalışmada Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Proje Tabanlı Öğretim Yöntemi (PTÖY) ile ilgili ihtiyaçlarının demografik özelliklerine göre nasıl bir dağılım gösterdiği nitel bir perspektiften ele alınmaya çalışılmıştır. ...
Teachers’ Perception of Interactive White Boards:A Case Study
(2013)
Öğretmenlerin etkileşimli tahtaya yönelik algıları: Bir durum çalışması. Etkileşimli tahtalar bir bilgisayar tarafından kontrol edilen ve görüntünün bir projektör aracılığıyla yansıtıldığı yeni nesil dokunmatik tahtalardır ...
Yüksek lisans yapan öğretmenlerin bilimsel süreç becerileri ve kazandırılması hakkındaki görüşleri
(2013)
Bu çalışma fen bilimlerinde yüksek lisans yapan fen bilimleri öğretmenlerinin bilimsel süreç becerileri ve bu becerilerin kazandırılması hakkındaki görüşlerini almak amacıyla gerçekleştirilmiştir. Çalışmada nitel araştırma ...
Teknoloji destekli beyin temelli öğrenmenin öğrencilerin akademik başarıları, hatırlama düzeyleri ve üstbilişsel farkındalık düzeylerine etkisi
(2013)
Bu çalışmanın amacı, ortaokul 8. sınıf fen ve teknoloji dersinde uygulanan teknoloji destekli beyin temelli öğrenme yaklaşımının öğrenci başarısına, hatırlama düzeyine ve üstbilişsel farkındalık düzeyine etkisini ortaya ...
Amasya’da nüfusun eğitim durumu
(2013)
Bu çalışmamızda Amasya ilinde eğitim durumu üzerinde coğrafi faktörlerin etkisinin hangi düzeyde olduğunu ortaya koymaya çalışılmıştır. Günümüz dünyasında milletlerin nüfuslarının artış oranları büyük önem taşımaktadır. ...
Öğretmen ve öğrenci bakış açısıyla tablet pc ve etkileşimli tahta kullanımı: FATİH projesi değerlendirmesi
(2013)
Bu çalışmanın temel amacı FATİH projesinin yürütüldüğü okullardaki katılımcı paydaşların (öğretmen ve öğrenci) bakış açısından projenin bir değerlendirilmesini yapmaktır. Proje kapsamında dağıtılan etkileşimli tahta ve ...
Fen ve teknoloji dersinin öğrencilerde girişimcilik becerisinin gelişimine etkisi üzerine öğretmen görüşleri
(2013)
Bu araştırmanın amacı, ilköğretim 6., 7. ve 8. sınıf fen ve teknoloji dersinin öğrencilerin girişimcilik becerileri üzerine etkisine dair fen ve teknoloji öğretmenlerin görüşlerini ortaya koymaktır. Bu çalışmada olgu bilim ...
İlköğretim öğrencilerinin bilimin doğasını anlama düzeylerine bilimsel tartışma odaklı öğretimin etkisi
(2013)
Araştırmalar bilimin doğasını anlama konusunda ilköğretim öğrencilerinin yetersiz olduğunu göstermektedir. Son yıllarda yapılan çalışmalarda, bilimsel tartışmanın önemi üzerinde durulmaktadır. Bu araştırmanın amacı, fen ...
Meslek yüksekokulu öğrencilerinin okul ve iş yaşamına yönelik görüşleri
(2013)
Araştırmanın amacı meslek yüksekokulu öğrencilerinin okul ve iş yaşantısına yönelik görüşlerini belirlemektir. Tarama modelinde yürütülen araştırmanın evrenini Türkiye’deki devlet üniversitelerine bağlı bütün meslek ...