Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Öğretmen adaylarının geleneksel ve yapılandırmacı ölçme-değerlendirme yaklaşımlarına yönelik profilleri
(2010)
Özel durum yönteminin kullanıldığı çalışmada, Amasya ve Karadeniz Teknik Üniversitesindeki son sınıf fen ve teknoloji öğretmeni adaylarının geleneksel ve yapılandırmacı ölçme-değerlendirme yaklaşımları hakkındaki bilgi, ...
Orta öğretim öğretmenlerine düzenlenen bilim danışmanlığı çalıştayının değerlendirilmesi (Tokat örneği)
(2010)
Bu çalışma, TÜBİTAK-BİDEB tarafından desteklenen ortaöğretim öğretmenlerinin (fizik, kimya, biyoloji, matematik ve bilgisayar) bilimsel araştırma projesi yürütebilme ve öğrencilerine bilim danışmanlığı yapabilme becerilerinin ...
Evaluating the science activities based on multiple intelligence theory
(2010)
This study was carried out to evaluate the activities that student teachers developed for primary education science and technology subjects according to the Multiple Intelligence Theory (MIT). In this research, document ...