• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Search
  •   DSpace Home
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 202

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

İlkokul fen bilimleri öğretim programı, ders kitabı ve öğrenci kazanımlarının bilimsel süreç becerileri bakımından değerlendirilmesi 

Can, Kemal (Amasya Üniversitesi, 2020)
İnsanoğlunun doğayı merakı bilimi ortaya çıkarmıştır. Toplumların gelişip ilerleyebilmesi için bilimi her alanda kullanabilmeleri gereklidir. Bu nedenle bireylerin bilim ile çok küçük yaşlarda tanışmaları sağlanmalı, ...
Thumbnail

2006 ve 2018 sosyal bilgiler öğretmenliği lisans programlarının analizi ve akademisyen görüşleri 

Şahin, Esengül (Amasya Üniversitesi, 2020)
Çalışmada, 2018 yılında yürürlüğe konulan Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Lisans Programı, 2006 Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Programı ile birlikte analiz edilerek değerlendirilmiş ve önerilerde bulunulmuştur. Araştırmanın ilk ...
Thumbnail

Sınıf öğretmenlerinin duygusal zekâ düzey ile öğrenen özerkliğini destekleme düzeyi ile ilişkisinin incelenmesi 

Akan, Ali (Amasya Üniversitesi, 2020)
Bu araştırmanın amacı, sınıf öğretmenlerinin duygusal zekâ düzeyleri ile öğrenen özerkliğini destekleme davranışları arasındaki ilişkiyi belirlemektir. Bu amaç doğrultusunda sınıf öğretmenlerinin duygusal zekâ düzeyleri ...
Thumbnail

Kaynaştırma eğitimine ilişkin fen bilimleri öğretmenlerinin ve öğrencilerin görüşleri 

Aslan, Kübra (Amasya Üniversitesi, 2020)
Çağımızda bilim ve teknolojinin gelişmesiyle yaşanan değişimler bireylerin de kendilerini geliştirmesini gerekli kılmaktadır. Bireylerin bu sürece uyum sağlaması ve becerilerini ortaya çıkarması ise eğitim ile sağlanabilir. ...

Çevrimiçi öğrenme hazırbulunuşluğunda ebeveyn desteğinin rolünün incelenmesi 

Düzenli, Ömer (Amasya Üniversitesi, 2021)
Covid-19 pandemisi ile birlikte yüz yüze devam eden eğitim öğretimin yerini uzaktan öğretim almıştır. Uzaktan öğretimde eğitim gören öğrencilerin başarısını ve memnuniyetini etkileyen unsurlardan biri de çevrimiçi öğrenmeye ...
Thumbnail

Oyunlaştırma yaklaşımının Türkçe dersi okuma ve yazma becerilerine yönelik tutum ve akademik başarıya etkisi 

Çayır, Mehtap (Amasya Üniversitesi, 2021)
Öğretim süreçlerinde yaşanan sıkılganlık, algı düşüklüğü, isteksizlik, öğrenim güçlüğü, akademik başarı düşüklüğü, derse yönelik ön yargı gelişimi gibi nedenlerle öğretim süreçleri güçleşmektedir. Bu sorunun giderilebilmesi ...

Öğretmenlerin dijital yeterlikleri 

Gümüş, Muhammed Murat (Amasya Üniversitesi, 2021)
Bu araştırmanın amacı, öğretmenlerin dijital yeterliklerinin farklı değişkenler açısından incelenerek öğretmenlerin dijital yeterlik profillerini ortaya koymaktır. Bu kapsamda nicel araştırma yöntemlerinden kesitsel tarama ...
Thumbnail

Din eğitimi açısından Kur'an ve hadislerdeki analojik üslup 

Güneşdoğdu, Erkan (Amasya Üniversitesi, 2020)
İlahi mesajlar barındırmasının yanı sıra eğitsel içeriğe de sahip olan Kur'an ve hadislerde, soyut konular anlatılırken "bağlantı kurma" ve "benzerlikleri açığa çıkarma" üslubuna sıklıkla başvurulmuştur. Bu açıdan çalışmamızın ...
Thumbnail

Yüksek lisans öğrenimi gören fen bilimleri öğretmenlerinin düşünce deneylerine ilişkin düşünme süreçlerinin analizi 

Uyar, Fatma Kübra (Amasya Üniversitesi, 2021)
Bu araştırmanın temel amacı, fen eğitimi alanında yüksek lisans öğrenimi gören fen bilimleri öğretmenlerinin düşünce deneylerine ilişkin düşünme süreçlerini araştırmaktır. Bu amaç doğrultusunda, nitel araştırma desenlerinden ...
Thumbnail

Şiddet içerikli bilgisayar oyunlarının üniversite öğrencilerinin saldırganlık ve siber zorbalık düzeylerine etkisi 

Koyuncu, Mustafa Bahadır (Amasya Üniversitesi, 2021)
Bu çalışmada şiddet içerikli bilgisayar oyunları oynamanın üniversite öğrencilerinin saldırganlık ve siber zorbalık yapma/uğrama düzeylerini nasıl etkilediğini ve üniversite öğrencilerinin şiddet içerikli oyunlar oynamanın ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 21



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeDepartmentPublisherCategoryLanguageAccess Type

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorAbasioğlu, Azade (1)Acar, Bahadır (1)Akan, Ali (1)Akdan, Bilal (1)Akgül, Merve (1)... View MoreSubject
Eğitim ve Öğretim (202)
Education and Training (193)Bilim ve Teknoloji (6)Din (6)Religion (6)... View MoreDate Issued2022 (62)2023 (59)2024 (36)2021 (30)2020 (15)Has File(s)No (158)Yes (44)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Instruction || Guide || Library || Amasya University || OAI-PMH ||

Amasya Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Amasya, Turkey
If you find any errors in content, please contact: openaccess@amasya.edu.tr

Creative Commons License
DSpace@Amasya by Amasya University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Amasya: