• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Ara 
  •   DSpace@Amasya
  • Ara
  •   DSpace@Amasya
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filtreleri GösterGelişmiş Filtreleri Sakla

Filtreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.

Toplam kayıt 131, listelenen: 1-10

  • Sıralama Seçenekleri:
  • İlgililik
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Yayın Tarih Artan
  • Yayın Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Argümantasyona Dayalı Fen Öğretiminin Etkililiğinin İncelenmesi 

Burak Öğreten; Şafak Sağır Uluçınar (2014)
Fen, dünyayı daha iyi anlayabilmemiz için öğrenmemiz gereken bilim dallarından biridir. Bu yüzden öğrencilere feni daha iyi öğretebilmek için farklı yöntemler uygulanmaktadır. Bu çalışmada argümantasyona dayalı etkinliklerin ...

Hizmet-İçi Eğitim Programlarını Değerlendirme Ölçeği: Öğretmen Formunun Geliştirilmesi 

Seher Tekin; Süleyman Yaman (2008)
Mesleki gelişim, kendilerine öğretmenlik alanında kariyer planlayan öğretmenler için temel bir sorumluluktur. Mesleki gelişimin temelini ise hizmet-içi eğitim programları oluşturur. Öğretmenler hizmet-içi eğitim kurslarında ...

Investigating prospective teachers’ perceived levels of efficacy towards measurement and evaluation 

Süleyman Yaman; Sevilay Karamustafaoğlu (2011)
Bu çalışmada öğretmen adaylarının ölçme ve değerlendirme alanına yönelik yeterlik algı düzeyleri belirlenmeye çalışılmıştır. Bu amaçla araştırmacılar tarafından geliştirilen Likert türü ölçek Amasya Eğitim Fakültesi’nde ...

Engelli bireylerin eğitilmesine yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi 

İlker Kösterelioğlu (2013)
Bu çalışmanın amacı engelli bireylerin eğitilmesine ilişkin tutumların belirlenmesinde kullanılabilecek geçerli ve güvenilir bir ölçek elde etmektir. Ölçek ge liştirme çalışması Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim ...

Fen ve Teknoloji Eğitiminde Temel Yönelimler 

Orhan Karamustafaoğlu (2009)
Literatür taraması yöntemi kullanılarak yürütülen bu çalışmanın amacı, ilköğretim fen ve teknoloji eğitim-öğretimine yönelik 2000 yılından günümüze kadar gerçekleştirilen araştırmaları tespit etmek ve konu alanlarına göre ...

Bir Örgüt Olarak Okulda Meydana Gelen Çatışma Nedenleri ve Çözüm Yollarına Yönelik Okul Müdürlerinin Görüşleri 

Adem Bayar (2015)
Bu çalışmanın amacı bir örgüt olarak okulda meydana gelen çatışma nedenleri ve çözüm yollarına yönelik okul müdürlerinin görüşlerini derinlemesine incelenmektir. Bu amaç doğrultusunda araştırmacı çalışma boyunca ,Okulda ...

Alkollerin Suda Çözünmelerini Açıklayan Bir Dramatizasyon Etkinliğinin Geliştirilmesi ve Uygulanması 

Hatice Karaer (2007)
Bu çalışma, alkollerin suda çözünmelerini kavratmak, öğrencilerin yaparak-yaşayarak öğrenmelerini sağlamak ve günlük yaşamla ilişkisini göstermek amacıyla yapılmıştır. Geliştirilen dramatizasyon etkinliğinin uygulaması ...

Yaz Futbol Kurslarına Katılan 10–13 Yaş Grubu Erkek Çocukların Bazı Fiziksel Ve Fizyolojik Özelliklerinin Değerlendirilmesi 

Dursun Güler (2009)
Bu çalışmanın amacı, yaz futbol kurslarına katılan 10-13 yaş grubu erkek çocukların bazı fiziksel ve fizyolojik özelliklerinin araştırılmasıdır. Araştırmaya; Burdur Özel İdaresi Köy Hizmetleri Gençlik Spor Kulübü'nün açmış ...

Analysis of science and technology teachers' needs related with Project-Based teaching method (PBTM) 

Miraç Aydın; Ahmet Bacanak; Salih Çepni (2013)
Bu çalışmada Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Proje Tabanlı Öğretim Yöntemi (PTÖY) ile ilgili ihtiyaçlarının demografik özelliklerine göre nasıl bir dağılım gösterdiği nitel bir perspektiften ele alınmaya çalışılmıştır. ...

Teachers’ Perception of Interactive White Boards:A Case Study 

Fatih Saltan; Kürşat Arslan (2013)
Öğretmenlerin etkileşimli tahtaya yönelik algıları: Bir durum çalışması. Etkileşimli tahtalar bir bilgisayar tarafından kontrol edilen ve görüntünün bir projektör aracılığıyla yansıtıldığı yeni nesil dokunmatik tahtalardır ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 14



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreKategoriye GöreDile GöreErişim Şekli

Hesabım

GirişKayıt

Keşif

YazarOrhan Karamustafaoğlu (10)Recep Çakır (10)Ahmet Bacanak (7)Seher Tekin (6)Sevilay Karamustafaoğlu (6)... Daha FazlaKonuEğitim (131)
Eğitim Araştırmaları (131)
Bilimsel Disiplinler (24)Özel (5)Beşeri Bilimler (4)... Daha FazlaYayın Tarihi2020 - 2024 (36)2010 - 2019 (71)2002 - 2009 (24)Mevcut Dosya(lar)Hayır (123)Evet (8)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Yönerge || Rehber || Kütüphane || Amasya Üniversitesi || OAI-PMH ||

Amasya Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Amasya, Turkey
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz: openaccess@amasya.edu.tr

Creative Commons License
DSpace@Amasya by Amasya University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Amasya: