• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Search
  •   DSpace Home
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 95

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Bireylerin Bilgisayarca Düşünme Becerilerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi 

Özgen Korkmaz; Recep Çakır; Yaşar M Özden; Ali Oluk; Sevet Sarıoğlu (2015)
Bilgisayarca Düşünmeyi, güncel yaşamda karşılaşılan problemlerin çözümünde bilgisayarları üretim aracı olarak kullanabilmek için gerekli olan bilgi, beceri ve tutumlara sahip olmak şeklinde tanımlamak mümkündür. Bilgisayarca ...

Öğretmen Adaylarının Akademik Erteleme Davranışı İle Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumlarının Karşılaştırmalı İncelemesi 

Neşe Kutlu; Murat Gökdere; Recep Çakır (2015)
Bu araştırmanın amacı, öğretmen adaylarının akademik erteleme düzeyleri ile öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarını belirlemek, akademik erteleme eğilimi ile öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlar arasında anlamlı bir ...

E-dergilerde yayınlanan fen eğitimi makaleleri: yöntem analizi 

Ahmet Bacanak; Salih Değirmenci; Sevilay Karamustafaoğlu; Orhan Karamustafaoğlu (2011)
Bu çalışmanın amacı, Türkiye merkezli sadece elektronik ortamda yayınlanan ve ücretsiz erişim sağlanabilen elektronik dergilerde 2004-10 yılları arasında fen eğitimi alanında yayınlanan makaleleri tespit etmek ve bu ...

Öğretmen adaylarının çevre sorunlarına karşı duyarlılıkları , 

Cengiz Yıldırım; Ahmet Bacanak; Sibel Özsoy (2012)
Bu çalışma öğretmen adaylarının çevre sorunlarına karşı duyarlılıklarını belirlemek amacıyla yapılmıştır. Çalışmaya Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesinin farklı bölümlerinde öğrenim gören 118’i erkek, 117’sı bayan olmak ...

Öğrencilerin E-öğrenmeye Hazır Bulunuşluk ve Memnuniyet Düzeylerinin Akademik Başarıya Etkisi 

Özgen Korkmaz; Recep Çakır; S Serkan Tan (2015)
Bu araştırmada e-öğrenme sürecine ilişkin hazır bulunuşluk ve e-öğrenme sürecine ilişkin memnuniyet durumlarının akademik başarıya etkisi incelenmeye çalışılmıştır. Bu çalışma, ilişkisel betimleme modelindedir. Bu araştırmanın ...

Ortaöğretimde Gençleri Şiddete Yönelten Nedenler ve Şiddeti Engellemede Spor Aktivitelerinin Rolünün İncelenmesi: Amasya İli Örneği 

Şule Kırbaş; Yalçın Taşmektepligil; Ahmet Üstün (2007)
Bu araştırma ortaöğretim kurumlarında yaşanan şiddet olaylarının nedenlerini ve şiddeti engellemede spor aktivitelerinin rolünü, öğrencilerin görüşleri doğrultusunda tespit etmek ve çözüm önerileri getirmek amacıyla ...

ÖĞRETMENLERİN YAŞAM BOYU ÖĞRENME EĞİLİMLERİ VE EĞİTİM TEKNOLOJİSİ STANDARTLARI ÖZYETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ* 

Mustafa Özçiftçi; Recep Çakır (2015)
Bu  araştırmanın  amacı,  sınıf  öğretmenliği  alanında  uzaktan eğitim  tezsiz  yüksek  lisans  yapan  öğretmenlerin  yaşam  boyu  öğrenme  eğilimlerini  ve  eğitim  teknolojisi  standartları  arasındaki  ilişkiyi   çeşitli ...

Yüksek lisans yapan öğretmenlerin bilimsel süreç becerileri ve kazandırılması hakkındaki görüşleri 

Ayşegül Celep; Ahmet Bacanak (2013)
Bu çalışma fen bilimlerinde yüksek lisans yapan fen bilimleri öğretmenlerinin bilimsel süreç becerileri ve bu becerilerin kazandırılması hakkındaki görüşlerini almak amacıyla gerçekleştirilmiştir. Çalışmada nitel araştırma ...

Teknoloji destekli beyin temelli öğrenmenin öğrencilerin akademik başarıları, hatırlama düzeyleri ve üstbilişsel farkındalık düzeylerine etkisi 

Senem Oktay; Recep Çakır (2013)
Bu çalışmanın amacı, ortaokul 8. sınıf fen ve teknoloji dersinde uygulanan teknoloji destekli beyin temelli öğrenme yaklaşımının öğrenci başarısına, hatırlama düzeyine ve üstbilişsel farkındalık düzeyine etkisini ortaya ...

İlköğretim Okullarında Görev Yapan Sınıf Öğretmenlerinin “Sınıf Yönetimi Performansının” Araştırılması 

Ali Rıza Ayar; Rumiye Arslan (2008)
Bu araştırma, ilköğretim okullarında görev yapan sınıf öğretmenlerinin, sınıf yönetimi performansını belirlemek ve belirlenen bu iş başarımlarının artırılması ile ilgili önerilerin yapılması amacı için gerçekleştirilmiştir. ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 10



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeDepartmentPublisherCategoryLanguageAccess Type

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorOrhan Karamustafaoğlu (10)Recep Çakır (10)Ahmet Bacanak (7)Seher Tekin (6)Sevilay Karamustafaoğlu (6)... View MoreSubjectEğitim (95)
Eğitim Araştırmaları (95)
Bilimsel Disiplinler (24)Özel (4)Spor Bilimleri (3)... View MoreDate Issued2010 - 2018 (71)2002 - 2009 (24)Has File(s)No (95)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Instruction || Guide || Library || Amasya University || OAI-PMH ||

Amasya Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Amasya, Turkey
If you find any errors in content, please contact: openaccess@amasya.edu.tr

Creative Commons License
DSpace@Amasya by Amasya University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Amasya: