Search
Now showing items 1-10 of 101
Bireylerin Bilgisayarca Düşünme Becerilerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
(2015)
Bilgisayarca Düşünmeyi, güncel yaşamda karşılaşılan problemlerin çözümünde bilgisayarları üretim aracı olarak kullanabilmek için gerekli olan bilgi, beceri ve tutumlara sahip olmak şeklinde tanımlamak mümkündür. Bilgisayarca ...
Öğretmen Adaylarının Akademik Erteleme Davranışı İle Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumlarının Karşılaştırmalı İncelemesi
(2015)
Bu araştırmanın amacı, öğretmen adaylarının akademik erteleme düzeyleri ile öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarını belirlemek, akademik erteleme eğilimi ile öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlar arasında anlamlı bir ...
E-dergilerde yayınlanan fen eğitimi makaleleri: yöntem analizi
(2011)
Bu çalışmanın amacı, Türkiye merkezli sadece elektronik ortamda yayınlanan ve ücretsiz erişim sağlanabilen elektronik dergilerde 2004-10 yılları arasında fen eğitimi alanında yayınlanan makaleleri tespit etmek ve bu ...
Öğretmen adaylarının çevre sorunlarına karşı duyarlılıkları ,
(2012)
Bu çalışma öğretmen adaylarının çevre sorunlarına karşı duyarlılıklarını belirlemek amacıyla yapılmıştır. Çalışmaya Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesinin farklı bölümlerinde öğrenim gören 118’i erkek, 117’sı bayan olmak ...
Öğrencilerin E-öğrenmeye Hazır Bulunuşluk ve Memnuniyet Düzeylerinin Akademik Başarıya Etkisi
(2015)
Bu araştırmada e-öğrenme sürecine ilişkin hazır bulunuşluk ve e-öğrenme sürecine ilişkin memnuniyet durumlarının akademik başarıya etkisi incelenmeye çalışılmıştır. Bu çalışma, ilişkisel betimleme modelindedir. Bu araştırmanın ...
Ortaöğretimde Gençleri Şiddete Yönelten Nedenler ve Şiddeti Engellemede Spor Aktivitelerinin Rolünün İncelenmesi: Amasya İli Örneği
(2007)
Bu araştırma ortaöğretim kurumlarında yaşanan şiddet olaylarının nedenlerini ve şiddeti engellemede spor aktivitelerinin rolünü, öğrencilerin görüşleri doğrultusunda tespit etmek ve çözüm önerileri getirmek amacıyla ...
ÖĞRETMENLERİN YAŞAM BOYU ÖĞRENME EĞİLİMLERİ VE EĞİTİM TEKNOLOJİSİ STANDARTLARI ÖZYETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ*
(2015)
Bu araştırmanın amacı, sınıf öğretmenliği alanında uzaktan eğitim tezsiz yüksek lisans yapan öğretmenlerin yaşam boyu öğrenme eğilimlerini ve eğitim teknolojisi standartları arasındaki ilişkiyi çeşitli ...
Yüksek lisans yapan öğretmenlerin bilimsel süreç becerileri ve kazandırılması hakkındaki görüşleri
(2013)
Bu çalışma fen bilimlerinde yüksek lisans yapan fen bilimleri öğretmenlerinin bilimsel süreç becerileri ve bu becerilerin kazandırılması hakkındaki görüşlerini almak amacıyla gerçekleştirilmiştir. Çalışmada nitel araştırma ...
Teknoloji destekli beyin temelli öğrenmenin öğrencilerin akademik başarıları, hatırlama düzeyleri ve üstbilişsel farkındalık düzeylerine etkisi
(2013)
Bu çalışmanın amacı, ortaokul 8. sınıf fen ve teknoloji dersinde uygulanan teknoloji destekli beyin temelli öğrenme yaklaşımının öğrenci başarısına, hatırlama düzeyine ve üstbilişsel farkındalık düzeyine etkisini ortaya ...
İlköğretim Okullarında Görev Yapan Sınıf Öğretmenlerinin “Sınıf Yönetimi Performansının” Araştırılması
(2008)
Bu araştırma, ilköğretim okullarında görev yapan sınıf öğretmenlerinin, sınıf yönetimi performansını belirlemek ve belirlenen bu iş başarımlarının artırılması ile ilgili önerilerin yapılması amacı için gerçekleştirilmiştir. ...