• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Ara 
  •   DSpace@Amasya
  • Ara
  •   DSpace@Amasya
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filtreleri GösterGelişmiş Filtreleri Sakla

Filtreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.

Toplam kayıt 1, listelenen: 1-1

  • Sıralama Seçenekleri:
  • İlgililik
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Yayın Tarih Artan
  • Yayın Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Ters yüz sınıf modeli ile 7. sınıf geometri ve ölçme öğrenme alanına yönelik bir eylem araştırması 

Akdan, Bilal (Amasya Üniversitesi, 2024)
Ters yüz sınıf modeli öğrencilerin konu ile ilgili temel kavramları ders öncesinde evde öğrendiği, sınıf ortamında ise konu ile ilgili eksiklerin tamamlandığı, uygulama ve etkinliklerin yapıldığı sınıf ortamını ifade ...



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreKategoriye GöreDile GöreErişim Şekli

Hesabım

GirişKayıt

Keşif

Yazar
Akdan, Bilal (1)
Konu
Education and Training (1)
Eğitim ve Öğretim (1)... Daha FazlaYayın Tarihi2024 (1)Mevcut Dosya(lar)Hayır (1)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Yönerge || Rehber || Kütüphane || Amasya Üniversitesi || OAI-PMH ||

Amasya Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Amasya, Turkey
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz: openaccess@amasya.edu.tr

Creative Commons License
DSpace@Amasya by Amasya University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Amasya: