Yazar "Aktaş, İdris" için listeleme
-
Öğretmen Adaylarının 21. Yüzyıl Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi / Examination of 21st-Century Skills of Pre-Service Teachers in Terms of Various Variables
Aktaş, İdris (Disiplinlerarası Eğitim ve Araştırma Derneği, 2022)Bilim ve teknoloji alanındaki hızlı gelişmelere bağlı olarak dünyada gerçekleşen değişimler, öğretmenlerin geçmişte olduğundan farklı bilgi ve becerilere sahip olmasını gerektirmektedir. Bu nedenle öğretmenlerin/adaylarının ... -
Öğretmen Adaylarının GDO’lara Yönelik Bilgi, Tutum ve Kabul Etme Durumları Arasındaki İlişki
Aktaş, İdris (Trakya Üniversitesi, 2020)Bu çalışmanın amacı sınıf öğretmeni adaylarının Genetiği Değiştirilmiş Organizma (GDO)’lara yönelik bilgi, tutum ve kabul etme durumlarını belirleyerek aralarındaki ilişkiyi tespit etmektir. Tarama modelinde gerçekleştirilen ... -
The Relationship Between The 21st Century Skills and Digital Competencies of Pre-Service Primary Teachers
Aktaş, Murat Alperen; Çittir, Kutluhan; Şahin, Mehmet Ali; Aktaş, İdris; Baltacı, Hasan (AMASYA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, 2024)In the present age, information and communication technologies are developing, changing, and becoming widespread in a dizzying way. Thus, nowadays of individuals are expected to have different skills and competencies than ... -
Sokratik Sorgulama Yöntemine Dayalı Geliştirilen Fen Etkinliklerinin Uygulanabilirliğine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Karamustafaoğlu, Orhan; Aktaş, İdris (2021)Bu çalışmanın amacı sokratik sorgulama yöntemine dayalı geliştirilen 5, 6, 7 ve 8. sınıf fen etkinliklerinin uygulanabilirliğine yönelik öğretmen görüşlerini ortaya koymaktır. Çalışma deneyimli fen bilimleri öğretmenlerinin ... -
Sokratik Sorgulama Yöntemine Dayalı Geliştirilen Fen Etkinliklerinin Uygulanabilirliğine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Aktaş, İdris; Karamustafaoğlu, Orhan (Dokuz Eylül Üniversitesi, 2021)Bu çalışmanın amacı sokratik sorgulama yöntemine dayalı geliştirilen 5, 6, 7 ve 8. sınıf fen etkinliklerinin uygulanabilirliğine yönelik öğretmen görüşlerini ortaya koymaktır. Çalışma deneyimli fen bilimleri öğretmenlerinin ...