• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   DSpace@Amasya
  • Rektörlüğe Bağlı Birimler
  • Öksüz Yayınları
  • Öğe Göster
  •   DSpace@Amasya
  • Rektörlüğe Bağlı Birimler
  • Öksüz Yayınları
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Veli ve Öğretici Görüşleri Doğrultusunda 4-6 Yaş Grubu Kur’an Kursu Eğitimi: Samsun İli Örneği

Erişim

info:eu-repo/semantics/openAccess

Tarih

2016

Yazar

Gün, Ayşegül

Üst veri

Tüm öğe kaydını göster

Özet

Bu çalışma, 2013-2014 yılından itibaren 10 ilde pilot uygulama ile başlayan ve günümüze kadar sayıları giderek artan 4-6 Yaş Grubu Kur’an Kursu eğitimi hakkında velilerin ve öğreticilerin görüşlerini almak, bu doğrultuda birtakım değerlendirmelerde bulunmak amacıyla hazırlanmıştır. Bu amaçla, pilot uygulamanın gerçekleştirildiği illerden biri olan Samsun’da, 2014-2015 eğitim-öğretim yılı ikinci dönemi içerisinde bir anket uygulaması yapılmış, kurs öğreticileriyle görüşmelerde bulunulmuş ve elde edilen veriler yorumlanarak değerlendirilmiştir. Sonuçta, öğretmenlerin pedagojik formasyon konusunda eksikliklerinin olduğu, öğretim programının öğrenci seviyesine uygun bulunduğu, ancak öğrencilerin öğrenme güçlüğü çektiği alanların var olduğu tespit edilmiştir. Öğrencilerin en çok öğrenme güçlüğü çektiği konu, harfleri öğrenmedir. Kursların öğrenme ortamının ise fiziksel anlamda yetersiz kaldığı ifade edilmiştir.
 
The main purpose of this study is to take teachers’ and parents’ opinions about the teaching of the Quranic Course for the 4-6 Age Group which was started with a pilot basis in 10 cities in 2013-2014 years and has increased continuously until today and to make some evaluations in this regard. For this purpose, a questionnaire was administered to the teachers of the Qur’anic Courses in Samsun that was one of the pilot cities, in 2014-2015 academic year’ second period and the data obtained through interviews with some course tutorials were  evaluated. As a result, it was found that the tutorials had some deficiencies in pedagogic formation and while the curriculum was appropriate for the level of the students, there were some subjects that students had some learning difficulties. The most difficult subject students came across at training was learning letters. In addition, they noticed that the learning environment of the Quranic courses had some physical inadequates.
 

Sayı

7

Bağlantı

https://hdl.handle.net/20.500.12450/4695

Koleksiyonlar

  • Öksüz Yayınları [1372]



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 




| Yönerge | Rehber | İletişim |

DSpace@Amasya

by OpenAIRE
Gelişmiş Arama

sherpa/romeo

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreKategoriye GöreDile GöreErişim ŞekliBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreKategoriye GöreDile GöreErişim Şekli

Hesabım

GirişKayıt

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Yönerge || Rehber || Kütüphane || Amasya Üniversitesi || OAI-PMH ||

Amasya Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Amasya, Turkey
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz: openaccess@amasya.edu.tr

Creative Commons License
DSpace@Amasya by Amasya University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Amasya: