The generalizations of the Carathèodory Inequality for the holomorphic functions
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-rights
info:eu-repo/semantics/openAccessDate
2017Metadata
Show full item recordAbstract
In this paper, the results of the Carathèodory inequality have been generalized. C. T. Rajagopal further strengthened the inequality (1.8) by considering the zeros of the function f z( ). We will obtain more general results for the inequalities (1.8) and (1.9) by considering both the zeros and the poles of the function f z( ). Bu makalede, Carathèodory eşitsizliğinin sonuçları genelleştirilmiştir. C. T. Rajagopal (1.8) eşitsizliğini, f z( ) fonksiyonun sıfırlarını da göz önüne alarak daha da güçlendirmiştir. Biz f z( ) fonksiyonun hem sıfırlarını hem de kutuplarını göz önünde bulundurarak, (1.8) ve (1.9) eşitsizlikleri için daha genel sonuçlar elde edeceğiz.
Source
Sakarya Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü DergisiVolume
21Issue
6URI
https://app.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TWprek1EazFOUT09https://hdl.handle.net/20.500.12450/332
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Uzaktan eğitim öğrencilerin mezuniyet durumlarının veri madenciliği yöntemleri ile tahmini: Amasya Üniversitesi Örneği
Kayhan, Osman (Amasya Üniversitesi, 2019)Eğitim-öğretim süresince öğrencilerin doğru yönlendirilmesi, ileride karşılaşabilecek başarısızlıkların önlenmesi açısından oldukça önemlidir. Zamanında mezun olamayan öğrenciler, genç iş gücünün azalmasının yanı sıra hem ... -
Test olgunluk modeli entegrasyonu (TMMi) ile yazılım test süreçlerinin iyileştirilmesi
Şit, Gökhan (Amasya Üniversitesi, 2019)Bu çalışmada test süreçlerinde iyileştirme anlayışına sahip yazılım sektöründe faaliyet gösteren firmalardan Test Olgunluk Modeli Entegrasyonu (TMMi) 2. ve 3. seviye değerlendirmelerini, denetlemeden önce kendi içlerinde ... -
Fen bilimleri dersinde teknoloji entegrasyon matrisi modelinin öğrencilerin teknoloji standartları, yansıtıcı düşünme becerileri ve akademik başarılarına etkisi
Tenkoğlu, Hasan (Amasya Üniversitesi, 2017)Bu araştırmanın amacı 7. Sınıf Fen Bilimleri dersi Aynalarda Yansıma ve Işığın Soğurulması ünitesinde Teknoloji Entegrasyon Matrisi Modeli'ne (TEM) göre hazırlanan ders planlarının öğrencilerin teknoloji standartları ...