Yapılandırıcı Öğrenme Teorisine Dayalı Bir Laboratuvar Aktivitesi (Kromotografi Yöntemi ile Mürekkebin Bileşenlerine Ayrılması)
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-rights
info:eu-repo/semantics/openAccessDate
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Bu çalışma kromotografi yöntemi ve bu yöntemle ilgili kavramların öğretiminde nasıl uygulanabileceğini göstermek amacıyla TGA aktivitesi hazırlanmış ve fen bilgisi laboratuvar dersinde 96 öğrenciye uygulanmıştır. Yapılan nitel gözlemler, öğrencilerle yapılan mülakatlar, rapor kâğıtları ve dönem sonunda yapılan sınav sonuçları değerlendirildiğinde etkinliğin amacına ulaştığı belirlenmiştir. This study was prepared to show the applicability of POE activity in teaching of chromatography and related concepts and this activity was applied to 96 students who took Science Laboratory. As a result of qualitative observations and interview with the students, it was found that the activity was resulted in successfully.
Source
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim DergisiVolume
15Issue
2URI
https://app.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/T0RVek5EZzQ=https://hdl.handle.net/20.500.12450/113