Ara
Toplam kayıt 10, listelenen: 1-10
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının küresel vatandaşlık ve çokkültürlü eğitime yönelik tutumlarının incelenmesi
(Amasya Üniversitesi, 2017)
Bu çalışmanın amacı Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesinde Sosyal Bilgiler Öğretmenliği programında öğrenim gören öğretmen adaylarının küresel vatandaşlık ve çokkültürlü eğitime yönelik tutumlarının belirlenmesi ve bu ...
2006 ve 2018 sosyal bilgiler öğretmenliği lisans programlarının analizi ve akademisyen görüşleri
(Amasya Üniversitesi, 2020)
Çalışmada, 2018 yılında yürürlüğe konulan Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Lisans Programı, 2006 Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Programı ile birlikte analiz edilerek değerlendirilmiş ve önerilerde bulunulmuştur. Araştırmanın ilk ...
Ters yüz edilmiş T.C. İnkılâp Tarihi ve Atatürkçülük dersinde Eğitim Bilişim Ağı kullanılarak yapılan öğretimin öğrencilerin akademik başarı ve tutumlarına etkisi
(Amasya Üniversitesi, 2019)
Bu araştırmanın amacı, ters yüz edilmiş sekizinci sınıf T.C. İnkılâp Tarihi ve Atatürkçülük dersinde Eğitim Bilişim Ağı (EBA) kullanılarak yapılan öğretimin müfredata dayalı geleneksel öğretime göre öğrencilerin akademik ...
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin tükenmişlik nedenlerine yönelik öz algı düzeylerinin incelenmesi (Amasya ili örneği)
(Amasya Üniversitesi, 2017)
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Tükenmişlik Nedenlerine Yönelik Öz Algı Düzeylerinin İncelenmesi (Amasya İli Örneği) Bu çalışmada, 2016-2017 eğitim öğretim yılında Amasya ili merkez ve ilçelerinde Milli Eğitim Bakanlığına ...
Öğretmenlerin değerler eğitimine yönelik farkındalık düzeyleri materyal ve okul politikası oluşturulmasına yönelik görüşleri
(Amasya Üniversitesi, 2019)
Bu çalışmanın amacı, "Öğretmenlerin Değerler Eğitimine Yönelik Farkındalık Düzeyleri Materyal ve Okul Politikası Oluşturulmasına Yönelik Görüşleri" ni belirlemektir. Çalışmada uzman görüşlerine başvurularak, oluşturulan ...
Ortaokul öğrencilerinin temel coğrafi kavramları anlama düzeyleri ve kavram yanılgıları (Amasya ili örneği)
(Amasya Üniversitesi, 2019)
Bu araştırmanın amacı ortaokul 6., 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin, sosyal bilgiler dersi coğrafya konularında geçen bazı temel kavramları (iklim, karasal iklim, akdeniz iklimi, karadeniz iklimi, muson iklimi, çöl iklimi, ...
Yenilenen 5. sınıf sosyal bilgiler dersi programına ilişkin öğretmen görüşleri
(Amasya Üniversitesi, 2019)
Bu çalışmada 2018 yılı itibari ile uygulamaya başlanan 5. Sınıf Sosyal Bilgiler dersi öğretim programına ilişkin öğretmen görüşleri incelenmiştir. Bu çalışmanın ortaya çıkmasında yenilenen program için henüz bir çalışma ...
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarına göre okul deneyimi dersinin öğretmenlik mesleğine etkisi
(Amasya Üniversitesi, 2018)
Bu çalışmanın amacı, Sosyal Bilgiler Öğretmen adaylarının görüşlerine göre okul deneyimi dersinin öğretmenlik mesleğini nasıl yansıttığını belirlemektir. Araştırma 2016-2017 eğitim öğretim yılının güz döneminde Amasya ...
Mobil alıştırma uygulamasının uzaktan eğitimde öğrencilerin akademik başarılarına derse dönük tutumlarına ve öğrencilerin teknolojiyle birlikte kendi kendilerine öğrenme düzeylerine etkisi
(Amasya Üniversitesi, 2021)
Bu araştırmanın amacı Sosyal Bilgiler dersinde mobil alıştırma uygulaması kullanımının öğrencilerin akademik başarılarına, derse yönelik tutumlarına ve öğrencilerin teknolojiyle birlikte kendi kendilerine öğrenme düzeylerine ...
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının girişimcilik düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
(Amasya Üniversitesi, 2018)
Bu çalışmada 2017-2018 eğitim öğretim yılında Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sosyal Bilgiler Eğitimi Ana Bilim Dalı öğrencilerinin girişimcilik düzeylerinin belirlenmesi ve bu düzeylerinin cinsiyet, yaş düzeyi, sınıf ...