Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
TRENDS IN EDUCATIONAL TECHNOLOGIES ACCORDING TO ARTICLES PUBLISHED IN THE LAST 20 YEARS IN INTERNATIONAL LITERATURE
(2022)
The aim of this research is to determine the trends in the field of educational technology by analyzing the bibliometric analysis of the articles about Educational Technology published in the Web of Science Core database ...
EĞİTSEL ROBOT EĞİTİMİNİN ÖĞRETMENLERİN KABUL, HİZMETİÇİ EĞİTİME DÖNÜK TUTUM VE BT ÖZ-YETERLİLİKLERİNE ETKİSİ
(2022)
Bu araştırmanın amacı, eğitsel robotlarla blok tabanlı kodlama kursu hizmet içi eğitimine katılan öğretmenlerin hizmet içi eğitime yönelik tutum düzeylerini, eğitimde bilgi teknolojileri kullanımı öz-yeterlilik düzeylerini ...
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Üst Düzey Öğrenme Düzeyini Ölçen Soru Geliştirme Öz-Yeterlikleri
(2022)
Bu çalışmada fen bilimleri öğretmenlerinin üst düzey düşünme becerileri ölçen soru yazma öz-yeterliği çeşitli değişkenler açısından incelenmiştir. Çalışma nicel kökenli tarama modelindedir. Çalışmanın örneklemini Türkiye’de ...
Pandemi Dönemi Bağlamında Öğretmenlerin Teknolojik Formasyon Düzeyleri ve Canlı Ders Etkileşim Düzeyleri
(2022)
Bu araştırmanın amacı öğretmenlerin hızlı bir değişim sürecine evrilen öğretim süreci karşısında Teknolojik Formasyon Düzeyleri ve Canlı Ders Etkileşim düzeylerini belirlemektir. Araştırma İlişkisel Tarama Modeli kullanılarak ...