• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Search
  •   DSpace Home
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 43

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin İstatistik Öğretimlerinin Değerlendirilmesi: İhtiyaç Analizi Çalışması 

Özmen, Zeynep Medine; Baki, Adnan; Güven, Bülent; Topan, Beyda; Bukova Güzel, Esra; Gürbüz, Ramazan (2023)
Bu çalışmada ortaokul matematik derslerindeki istatistik öğretimlerinin incelenmesi ve GAISE II raporunda yer verilen öğretimsel öneriler kapsamında genel bir resminin ortaya koyulması amaçlanmıştır. Araştırmanın örneklemini ...

Eğitsel Robotlarla Boş Zaman Etkinliklerinin Öğrencilerin Bilgisayarca Düşünme Becerilerine, FeTeMM Mesleklerine Dönük İlgilerine Etkisi ve Öğrenci Görüşleri 

Doğan, Ayşe Aksu; Korkmaz, Ozgen (2024)
Bu çalışma eğitsel robotlarla boş zaman etkinliklerinin öğrencilerin bilgisayarca düşünme becerilerine; fen, teknoloji, matematik ve mühendislik mesleğine dönük ilgilerine etkisini ölçmek amacıyla gerçekleştirilmiştir. ...

A Qualitative Focus on School Leaders' Perceptions of Roles, Responsibilities, and Expectations in Enhancing Equitable Access to Educational Technology In the Era of Gen-AI 

Duran, Ali; Ermiş, Uğur Ferhat (2024)
The purpose of this study is to provide a phenomenological perspective on school leaders' perceptions of their roles, responsibilities and expectations in increasing equal access to educational technology in the Age of ...

Youtube Platformu Üzerine Yapılmış Eğitim Araştırmalarının İncelenmesi: Ulusal Tezlerin Eğilimleri 

Arı, Onur; Kara, Mehmet (2023)
Bu araştırmanın amacı YouTube platformu üzerine yazılmış eğitim araştırmalarını raporlayan tezleri yöntem ve içerik bakımından incelemek ve eğilimlerini ortaya koymaktır. Bu amaç doğrultusunda Yüksek Öğretim Kurulu Başkanlığı ...

Türk ve Fransız Öğrencilerin Tarihsel Bilgi Algısı 

Topçu, Ersin (2023)
Tarih geçmişten günümüze her daim yeni nesillerin istenilen düşünce yapısına sahip olabilmesi için önemle üzerinde durulan bir alan olmuştur. Bu amaç aynı zamanda devletlerin kendi çıkarlarına ters düşen herhangi bir konuyu ...

Lise Öğrencilerinin Dijital Oyunlarla Elde Ettikleri 21. Yüzyıl Becerilerine İlişkin Algı Ölçeği 

Koçak, Talha; Korkmaz, Ozgen; Saltan, Fatih (2024)
Bu çalışmanın amacı lise öğrencilerinin dijital oyunlarla elde ettikleri 21. yüzyıl becerilerine ilişkin algılarının ölçen geçerli ve güvenilir bir ölçme aracı geliştirmektir. Çalışmanın grubunu bir Anadolu lisesinde öğrenim ...

İmece ile Kurulan İlçe Seben 

Kılınç, Mustafa (Bolu Abant Izzet Baysal University, 2025)
Tarama modeliyle gerçekleştirilen bu araştırma Türk kültürüyle bezenmiş bir ilçesi olan Bolu’nun Seben İlçesi’nin tarihi gelişimi, eğitim ve kültürü üzerine bir inceleme olan betimsel bir araştırmadır. Bu araştırmada nitel ...

Birleştirilmiş Sınıfta Eğitimi Konu Alan Araştırmaların İçerik Analizi 

Yılmaz, Muhammet; Yüksel, Reyhan; Çoban, Asım (Ömer Faruk SÖNMEZ, 2024)
Birleştirilmiş sınıf ile öğretim Türkiye'de olduğu gibi yurt dışında da yaygın olarak uygulanmaktadır. Eğitimin her bireyin hakkı olduğu ve Türkiye'de zorunlu eğitim yapıldığından birleştirilmiş sınıflı uygulamalar daha ...

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN İŞE YABANCILAŞMA KAVRAMINA İLİŞKİN ALGILARI 

Duran, Erhan; Bayar, Adem (İrfan TÜRKOĞLU, 2022)
Çalışma hayatının en büyük sorunlarından biri olan işe yabancılaşma birçok olumsuz durumu da beraberinde getirmektedir. İşe yabancılaşma kavramıyla ilgili literatürde çeşitli tanımlamalara rastlamak mümkündür. İşe yabancılaşma ...

PANDEMİ DÖNEMİNDE UZAKTAN EĞİTİME DAHİL OLAN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN MESLEKİ GELİŞİMİNE İLİŞKİN KAYGILARI 

Üstün, Ahmet; Özberk, Nurten (İrfan TÜRKOĞLU, 2021)
2020’de ortaya çıkan Covid-19 salgını pek çok şeyi etkisi altında almış, dolayısıyla eğitim sistemini de etkilemiştir. Sosyal izolasyon gereği evlerin daha sağlıklı bir ortam olacağı düşüncesi ile bu süreçte eğitim ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 5



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeDepartmentPublisherCategoryLanguageAccess Type

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorKurt, Murat (4)Karamustafaoğlu, Orhan (3)Korkmaz, Ozgen (3)Aktas, Idrıs (2)Bayar, Adem (2)... View MoreSubject
Eğitim (43)
Eğitim Araştırmaları (36)Bilgisayar Bilimleri (4)Psikoloji (4)Yazılım Mühendisliği (4)... View MoreDate Issued2024 (24)2023 (14)2021 (2)2022 (2)2025 (1)Has File(s)No (43)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Instruction || Guide || Library || Amasya University || OAI-PMH ||

Amasya Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Amasya, Turkey
If you find any errors in content, please contact: openaccess@amasya.edu.tr

Creative Commons License
DSpace@Amasya by Amasya University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Amasya: