Search
Now showing items 1-10 of 149
Çevrimiçi öğrenme hazırbulunuşluğunda ebeveyn desteğinin rolünün incelenmesi
(Amasya Üniversitesi, 2021)
Covid-19 pandemisi ile birlikte yüz yüze devam eden eğitim öğretimin yerini uzaktan öğretim almıştır. Uzaktan öğretimde eğitim gören öğrencilerin başarısını ve memnuniyetini etkileyen unsurlardan biri de çevrimiçi öğrenmeye ...
Öğretmenlerin dijital yeterlikleri
(Amasya Üniversitesi, 2021)
Bu araştırmanın amacı, öğretmenlerin dijital yeterliklerinin farklı değişkenler açısından incelenerek öğretmenlerin dijital yeterlik profillerini ortaya koymaktır. Bu kapsamda nicel araştırma yöntemlerinden kesitsel tarama ...
Okul yöneticilerinin 21.yüzyıl becerileri ve öğretmenlerin beklentileri
(Amasya Üniversitesi, 2022)
Bu çalışmada, Niğde ilinde, Millî Eğitim Bakanlığı'na bağlı okullarda çalışan okul yöneticilerinin, 21. yüzyıl becerileri araştırılmıştır. Çalışma, karma araştırma yöntemi çerçevesinde açıklayıcıyı ardışık desen kullanılarak ...
Öğretmen adaylarının görsel okuryazarlık düzeylerinin incelenmesi: Kilis örneği
(Amasya Üniversitesi, 2024)
Bu çalışmada öğretmen adaylarının görsel okuryazarlık düzeylerini bazı değişkenler bakımından incelemek ve görsel okuryazarlık eğitiminin gelişimine ışık tutmak amaçlanmıştır. Araştırma modeli olarak nicel araştırma yöntemi ...
Okul yöneticisi, öğretmen ve veli bakış açısı ile okullarda kullanılan sosyal medya uygulamalarının eğitime etkisi: Çorum İli örneği
(Amasya Üniversitesi, 2024)
Bu araştırmada İlkokullarda kullanılan sosyal medya uygulamalarının eğitim öğretim süreçlerine etkisinin yönetici, öğretmen ve veli bakış açısı ile incelenmesi, problemlerin tespit edilmesi ve tespit edilen problemlere ...
COVID- 19 pandemi sürecinde K12 düzeyinde gerçekleşen uzaktan eğitime yönelik ebeveyn görüşleri
(Amasya Üniversitesi, 2022)
Tüm dünyayı olduğu gibi ülkemizi de etkisi altına alan COVID-19 pandemisi sürecinde yüz yüze devam eden eğitim sistemi değişikliğe uğramış yerini uzaktan eğitime bırakmıştır. Oluşan bu ani değişiklikle, uzaktan eğitimde ...
A qualitative study on teachers' attitudes, readiness, and challenges toward flipped teaching and learning model in primary schools
(Amasya Üniversitesi, 2022)
Sürekli gelişen ve yaygınlaşan internet, her alanda olduğu gibi eğitimde de yerini almaya başlamıştır. Dil öğretimi de internetin büyümesinden ve yayılmasından etkilenmiştir. Bu teknolojinin içine doğan Z kuşağının günlük ...
Örgütsel sessizlik ve dışlanmaya ilişkin akademisyen görüşleri
(Amasya Üniversitesi, 2023)
Bu çalışmanın amacı; yükseköğretim kurumlarında meydana gelen olaylardan biri olarak örgütsel sessizlik ve dışlanmaya ilişkin akademisyen görüşlerini ortaya koymaktır. Yükseköğretim kurumlarında görev yapan akademisyenlerin ...
Lise öğrencilerinin dijital oyunlarla elde ettikleri 21. yüzyıl becerileri ile oyun bağımlılığı arasındaki ilişki
(Amasya Üniversitesi, 2024)
Teknolojik gelişmelerle beraber günümüzde dijital oyun kavramı ortaya çıkmış ve bireylerin dijital oyunlara yöneldiği görülmüştür. Günümüzde bireylere kazandırılmak istenen 21. yüzyıl becerilerinin dijital oyunlar aracılığıyla ...
Uzaktan eğitim sonrası öğrenci davranışlarına yönelik beden eğitimi ve spor öğretmenlerinin görüşleri
(Amasya Üniversitesi, 2023)
Bu araştırma ile uzaktan eğitim sonrası okullarda yüz yüze eğitimin başlaması ile birlikte COVİD-19 pandemisinin ve uzaktan eğitim sürecinin öğrenciler üzerinde getirmiş olduğu olumsuzlukları tespit etmek ve olası çözüm ...