• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Search
  •   DSpace Home
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 41

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Fen Lisesi Öğrencilerinin Öğrenme Stillerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi 

Dağ, Mehmet; Karamustafaoğlu, Orhan (2023)
Bu araştırmanın amacı, fen lisesi öğrencilerinin Grasha-Riechmann öğrenme stilleri ölçeğine göre okul, sınıf seviyesi, cinsiyet ve mezun olunan ortaokul değişkenleri çerçevesinde öğrenme stillerini belirlemektir. Araştırma ...

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Eğitsel Oyunlar Hakkında Görüşleri: “En Süratli Ses" Oyunu 

Dolunay, Aslı; Karamustafaoğlu, Orhan (2021)
Yapılan çalışmada fen bilimleri dersi 6. sınıf “Sesin Sürati” konusuna yönelik bir eğitsel oyun geliştirmek ve fen bilimleri öğretmenlerin “En Süratli Ses” isimli geliştirilen bu oyun hakkında görüşleri nelerdir? problemine ...

Adaptation of the Science Experience Scale in Informal Environments into Turkish: Validity and Reliability Study 

Karamustafaoğlu, Orhan; Bakioğlu, Büşra (2021)
Purpose: The purpose of this study is to adapt the Science Experience Scale in Informal Environments (ScESInE), which wasdeveloped by Gafoor and Narayan (2008), to Turkish culture and to evaluate the validity and reliability ...

Bilimsel Öyküler İçeren Eğitsel Oyunlar ile Fen Öğretimine Yönelik Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri 

Baş, Melike Beker; Karamustafaoğlu, Orhan (2022)
Fen bilimlerinde soyut düşünme becerisi gerektiren konu ve kavramların anlaşılmasına yönelik alternatif öğretim ortamları hazırlamak öğretmenler için kaçınılmazdır. Bu çalışmada 6. sınıf kuvvet ve hareket ünitesi kazanımlarına ...

Sokratik Sorgulama Yöntemine Dayalı Geliştirilen Fen Etkinliklerinin Uygulanabilirliğine Yönelik Öğretmen Görüşleri 

Karamustafaoğlu, Orhan; Aktaş, İdris (2021)
Bu çalışmanın amacı sokratik sorgulama yöntemine dayalı geliştirilen 5, 6, 7 ve 8. sınıf fen etkinliklerinin uygulanabilirliğine yönelik öğretmen görüşlerini ortaya koymaktır. Çalışma deneyimli fen bilimleri öğretmenlerinin ...

Konya Bilim Merkezine Yapılan Bir Sanal Gezintinin Bilimsel Etkisi Hakkında Öğretmen Görüşleri 

Karamustafaoğlu, Orhan; Yolcu, Hüseyin (2021)
Müzeler, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, bilim merkezleri gibi geleneksel okul dışı öğrenme ortamlarının yanı sıra internet tabanlı sanal gezinti sayfaları da birer okul dışı öğrenme ortamıdır. Bu çalışmada Konya ...

Mıknatıs Konusunun Öğretimine Yönelik Geliştirilen Eğitsel Bir Oyun Hakkında Öğretmen Görüşleri 

Karamustafaoğlu, Orhan; Ertuğrul, Aslıhan (2021)
Dünyası oyundan ibaret olan çocuklar için, oyundan uzak bir eğitim düşünülmemelidir. Bu nedenle eğitsel oyunlar etkili bir eğitim için temel araçtır. Bu çalışmada sınıf öğretmenlerinin eğitsel oyunlara ve ilkokul 4. sınıf ...

Analysis of Postgraduate Theses on Augmented Reality in Science Education in Türkiye Addressed 

Torun, Burcu; Karamustafaoğlu, Orhan (Halil TURGUT, 2024)
This study aims to examine the postgraduate theses on augmented reality (AR) in science education in Türkiye by content analysis. For this purpose, it was aimed to reveal the characteristics of graduate thesis on AR in ...

Developing Achievement Test for Science Course “Sun, Earth and Moon” Unit 

Sontay, Gökhan; Karamustafaoğlu, Orhan (Gazi Üniversitesi, 2020)
The aim of this research is to develop a validity and reliability achievement test about Sun, Earth and Moon unit for fifth grade students in science course. This research was conducted in accordance with the survey model ...

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Mülteci Öğrencilerle Yaşadıkları Zorluklar ve Çözüm Önerileri 

Bakioğlu, Büşra; Karamustafaoğlu, Orhan (Necmettin Erbakan Üniversitesi, 2023)
Araştırmanın amacı mülteci öğrencisi olan Fen Bilimleri öğretmenlerinin bu öğrencilerle yaşadıkları zorluklar ve bu zorluklara yönelik sundukları çözüm önerilerini belirlemektir. Çalışma nitel araştırma yöntemlerinden ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 5



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeDepartmentPublisherCategoryLanguageAccess Type

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Karamustafaoğlu, Orhan (41)
Sontay, Gökhan (7)Karamustafaoğlu, Sevilay (5)Bakioğlu, Büşra (4)Soylu, Ümit İlay (4)... View MoreSubjectEğitim (3)Eğitim Araştırmaları (3)Eğitsel oyun (3)öğretmen görüşleri (3)Augmented reality (2)... View MoreDate Issued2020 (13)2021 (11)2024 (7)2023 (6)2022 (4)Has File(s)
No (41)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Instruction || Guide || Library || Amasya University || OAI-PMH ||

Amasya Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Amasya, Turkey
If you find any errors in content, please contact: openaccess@amasya.edu.tr

Creative Commons License
DSpace@Amasya by Amasya University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Amasya: