• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Search
  •   DSpace Home
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 27

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

GÖRSEL PROGRAMLAMA ORTAMLARINDA YAPILAN OYUN GELİŞTİRME ETKİNLİKLERİNİN ETKİLİLİĞİ 

Çakır, Recep; Erdoğmuş, Feray Uğur; Balcı, Hasan; Korkmaz, Özgen (2021)
Özet: Bu ara?tırmanın amacı ilkokul öğrencilerinin görsel programlama araçlarıyla yaptıkları oyun geli?tirme etkinliklerinin öğrencilerin programlamaya kar?ı olan tutumlarına, öz-yeterlilik algılarına etkisi ve öğrencilerin ...

Ortaöğretim Öğrencilerinin Acil Durum Uzaktan Öğretime Yönelik Tutumları, Dijital Vatandaşlıkları ve Deneyimlerinin İncelenmesi 

Kıymet, Çağlar; Çakır, Recep (2023)
Bu çalışmanın amacı; ortaöğretimdeki öğrencilerin uzaktan eğitime yönelik tutumları ile dijital yeterlilikleri arasındaki ilişkiyi incelemek ve salgın sürecinde yürütülen derslerle ilgili öğrencilerin görüşleri analiz ...

ORTAÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİNİN ACİL DURUM UZAKTAN ÖĞRETİMİNE YÖNELİK TUTUMLARI, DİJİTAL YETERLİLİKLERİ VE DENEYİMLERİNİN İNCELENMESİ 

Kıymet, Çağlar; Çakır, Recep (2023)
Bu çalışmanın amacı; ortaöğretimdeki öğretmenlerin uzaktan eğitime yönelik tutumları ile dijital yeterliliklerini belirlemek, uzaktan eğitime yönelik tutumları ile dijital yeterliliklerini arasındaki ilişkiyi incelemek ve ...

Çevrimiçi Eğitmenlerin Çevrimiçi Öğretime Karşı Algı ve Uygulamaları Ölçeği: Türkçe’ye Uyarlama Çalışması 

Bektaş, Sumeyye; Çakır, Recep (Aydın KARAPINAR, 2021)
Bu çalışmanın amacı; çevrimiçi öğrenme ortamlarında eğitmenlerin üstlendikleri rolleri ve buna ilişkin algılarını ortaya çıkarmak için kullanılacak olan “Çevrimiçi Eğitmenlerin Çevrimiçi Öğretime Karşı Algı ve Uygulamaları” ...

Investigation of Digital Game Addictions of Secondary School Students with Various Variables 

Küçük, Yavuz; Çakır, Recep (Soner Mehmet ÖZDEMİR, 2020)
In this study the relationship between digital game addiction and aggression behaviors of secondary school students and whether they differ according to gender, class level, number of siblings, and their parents’ working ...

Oyunlaştırılmış Robot Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Problem Çözme ve Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkisi 

Kaya, Mahmure; Korkmaz, Özgen; Çakır, Recep (Ege Üniversitesi, 2020)
Bu araştırmanın amacı, oyunlaştırılmış eğitsel robot etkinliklerinin, ortaokul öğrencilerinin problem çözmeye yönelik yansıtıcı düşünme becerilerine ve bilgi işlemsel düşünme beceri düzeylerine etkisini belirlemektir. ...

The Effect of the Mobile Application on Students’ Achievement, Readiness and Technology Acceptance 

Aygül, Faruk; Çakır, Recep (Ertuğrul USTA, 2024)
The purpose of this study is to develop a mobile learning application for teaching vocabulary learning in order to support English as a foreign language education and to test its effectiveness. In this study, carried out ...

Investigation of the Mediations and Digital Parenting Awareness of Parents Who Have Early Childhood Children in Making their children Use Media 

Bostancı, Seyhan; Çakır, Recep (Soner Mehmet ÖZDEMİR, 2022)
The purpose of this study is to determine the mediators and digital parenting awareness of parents who have children in early childhood in making their children use media. 457 parents with children in the preschool period ...

Ortaokul Öğrencilerinin Blok Temelli Kodlama Eğitimine Dönük Öz-yeterlik Algı Düzeyleri, STEM ve Bilgisayarca Düşünme Beceri Düzeyleri 

Adsay, Cemre; Korkmaz, Özgen; Çakır, Recep; Uğur Erdoğmuş, Feray (Tolga GÜYER, 2020)
Bu araştırma, ortaokul 6,7 ve 8.sınıf öğrencilerinin Kodlama eğitimine dönük öz-yeterlik algı düzeyleri, STEM beceri düzeyleri ve bilgisayarca düşünme beceri düzeylerini belirlemek amacıyla gerçekleştirilmiştir. Araştırmanın ...

Meslek Lisesi Öğrencilerinin Dijital Oyun Bağımlılıklarının, Akıllı Telefon ve Bilgisayar Bağımlılıkları Çerçevesinde İncelenmesi 

Temiz, Evren; Korkmaz, Özgen; Çakır, Recep (Ömer Faruk SÖNMEZ, 2020)
Bu araştırmanın amacı mesleki lisesine devam eden öğrencilerin dijital oyun bağımlılıklarının akıllı telefon ve bilgisayar bağımlılıkları çerçevesinde incelemektir. Araştırma betimsel tarama yöntemi ile yürütülmüştür. ...
  • 1
  • 2
  • 3



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeDepartmentPublisherCategoryLanguageAccess Type

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Çakır, Recep (27)
Korkmaz, Özgen (9)Kıymet, Çağlar (3)Uğur Erdoğmuş, Feray (3)Balcı, Hasan (2)... View MoreSubjectUzaktan eğitim (3)bilgisayarca düşünme (2)tutum (2)Uzaktan Eğitim (2)aggression (1)... View MoreDate Issued2020 (10)2021 (8)2022 (3)2023 (3)2024 (3)Has File(s)
No (27)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Instruction || Guide || Library || Amasya University || OAI-PMH ||

Amasya Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Amasya, Turkey
If you find any errors in content, please contact: openaccess@amasya.edu.tr

Creative Commons License
DSpace@Amasya by Amasya University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Amasya: