Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Hizmet-İçi Eğitim Programlarını Değerlendirme Ölçeği: Öğretmen Formunun Geliştirilmesi
(2008)
Mesleki gelişim, kendilerine öğretmenlik alanında kariyer planlayan öğretmenler için temel bir sorumluluktur. Mesleki gelişimin temelini ise hizmet-içi eğitim programları oluşturur. Öğretmenler hizmet-içi eğitim kurslarında ...
Amasya eğitim fakültesindeki öğretmen adaylarının özyeterlilik inançlarının çeşitli değişkenler açısından karşılaştırılması
(2009)
Özyeterlik inancı bireylerin zor durumlarla mücadele etmesinde önemli bir faktördür. Özyeterlik inancıyla ilgili birçok alanda araştırmalar yürütülmektedir. Bu çalışmada Amasya üniversitesi eğitim fakültesinde öğrenim ...
Tahmin-Gözlem-Açıklama Stratejisinin Fen Laboratuarında Kullanımı: Kükürdün Molekül Kütlesi Nedir?
(2008)
Laboratuar çalışmaları, fen bilgisi öğretiminde önemli bir yere sahiptir. Fen bilgisi öğretmen eğitimi programındaki laboratuar çalışmalarının temel amacı, öğ-retmen adaylarına temel laboratuar bilgi ve becerileri ...
Kimya Öğretmenlerinin Hizmet-İçi Eğitim İhtiyaçlarının Belirlenmesi: Trabzon Örneği
(2006)
Bu çalışmada, Trabzon’da görev yapan kimya öğretmenlerinin hizmet-içi eğitim ihtiyaçlarının belirlenmesi amaçlanmıştır. Özel durum yaklaşımının kullanıldığı çalışmaya, toplam 30 kimya öğretmeni katılmıştır. Araştırmanın ...
Kimya Öğretmenleri İçin Geliştirilen Bir Hizmet-İçi Eğitim Kursunun Değerlendirilmesi: Trabzon Örneği
(2008)
Hizmet-içi eğitim (HİE), öğretmenlerin mesleki gelişimlerine yönelik değişik olanaklar sağlayan bir eğitim şeklidir. Bu çalışmada, kimya öğretmenlerine çağdaş kavram öğretim yöntemleri hakkında çeşitli bilgi ve beceriler ...
Kimya Laboratuarının Etkililiğinin Aksiyon Araştırması Yaklaşımıyla Geliştirilmesi
(2008)
Temel kimya laboratuarı, Eğitim Fakülteleri’ndeki fen bilgisi öğretmenliği öğrencilerinin alması gereken kimya dersinin bir parçasıdır. Kimya laboratuarı öğrencilerin bazı laboratuar etkinlikleri yaparak çeşitli fen ...