Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Argümantasyona Dayalı Fen Öğretiminin Etkililiğinin İncelenmesi
(2014)
Fen, dünyayı daha iyi anlayabilmemiz için öğrenmemiz gereken bilim dallarından biridir. Bu yüzden öğrencilere feni daha iyi öğretebilmek için farklı yöntemler uygulanmaktadır. Bu çalışmada argümantasyona dayalı etkinliklerin ...
Tanılayıcı Dallanmış Ağacın Psikometrik Özellikleri
(2014)
Türkiye'de benimsenmesiyle birlikte ölçme yöntem ve araçlarında bazı değişiklikler yaşanmaktadır. Yenilenen programlarda önerilen ölçme araçlarından birisi de tanılayıcı dallanmış ağaçtır. Bu aracın psikometrik özelliklerini ...
Farklı Ulusların İngilizce Öğrenme Stratejileri: Askeri Ortamda Bir Çalışma
(2014)
Son yıllarda başarılı İngilizce öğrenicilerinin nasıl başarılı olduğu bilim adamları ve araştırmacıların başlıca ilgi alanı olmuştur. Bu nedenle, bu çalışma farklı uluslardan ingilizce öğrenen askeri personelin ingilizce ...
Fen ve Teknoloji Eğitiminde Portfolyo ile Zenginleştirilmiş Öğrenme Ortamı ve Etkileri
(2014)
Bu araştırmada fen ve teknoloji eğitiminde portfolyo ile zenginleştirilmiş öğrenme ortamının etkilerinin tespit edilmesi amaçlanmaktadır. Bunun için çalışma grubunun görüşleri ve araştırma sürecinde ortaya koydukları ...
Sınıf öğretmenlerinin sosyal bilgiler dersi öğretim programını uygulamaya yönelik hizmet içi eğitim ihtiyaçları
(2014)
Bu araştırmanın amacı sınıf öğretmenlerinin Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı’nın uygulanması ile ilgili hizmet içi eğitim ihtiyaçlarının belirlenmesidir. Araştırma verileri 2010- 2011 eğitim öğretim yılında Bolu ili ...
Studies Related to Instructional Design Models in Turkey
(2014)
Bu araştırmanın amacı, öğretim tasarımı modelleriyle ilgili yapılmış çalışmaları; tercih edilen öğretim tasarımı modeli, araştırma yöntemi, veri toplama aracı, veri analiz yöntemi, modellerin uygulama alanı ve modellerle ...