• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Search
  •   DSpace Home
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 15

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

İlkokul fen bilimleri öğretim programı, ders kitabı ve öğrenci kazanımlarının bilimsel süreç becerileri bakımından değerlendirilmesi 

Can, Kemal (Amasya Üniversitesi, 2020)
İnsanoğlunun doğayı merakı bilimi ortaya çıkarmıştır. Toplumların gelişip ilerleyebilmesi için bilimi her alanda kullanabilmeleri gereklidir. Bu nedenle bireylerin bilim ile çok küçük yaşlarda tanışmaları sağlanmalı, ...
Thumbnail

2006 ve 2018 sosyal bilgiler öğretmenliği lisans programlarının analizi ve akademisyen görüşleri 

Şahin, Esengül (Amasya Üniversitesi, 2020)
Çalışmada, 2018 yılında yürürlüğe konulan Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Lisans Programı, 2006 Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Programı ile birlikte analiz edilerek değerlendirilmiş ve önerilerde bulunulmuştur. Araştırmanın ilk ...
Thumbnail

Sınıf öğretmenlerinin duygusal zekâ düzey ile öğrenen özerkliğini destekleme düzeyi ile ilişkisinin incelenmesi 

Akan, Ali (Amasya Üniversitesi, 2020)
Bu araştırmanın amacı, sınıf öğretmenlerinin duygusal zekâ düzeyleri ile öğrenen özerkliğini destekleme davranışları arasındaki ilişkiyi belirlemektir. Bu amaç doğrultusunda sınıf öğretmenlerinin duygusal zekâ düzeyleri ...
Thumbnail

Kaynaştırma eğitimine ilişkin fen bilimleri öğretmenlerinin ve öğrencilerin görüşleri 

Aslan, Kübra (Amasya Üniversitesi, 2020)
Çağımızda bilim ve teknolojinin gelişmesiyle yaşanan değişimler bireylerin de kendilerini geliştirmesini gerekli kılmaktadır. Bireylerin bu sürece uyum sağlaması ve becerilerini ortaya çıkarması ise eğitim ile sağlanabilir. ...
Thumbnail

Din eğitimi açısından Kur'an ve hadislerdeki analojik üslup 

Güneşdoğdu, Erkan (Amasya Üniversitesi, 2020)
İlahi mesajlar barındırmasının yanı sıra eğitsel içeriğe de sahip olan Kur'an ve hadislerde, soyut konular anlatılırken "bağlantı kurma" ve "benzerlikleri açığa çıkarma" üslubuna sıklıkla başvurulmuştur. Bu açıdan çalışmamızın ...
Thumbnail

Üniversite öğrencilerinin çevrimiçi mahremiyet farkındalıklarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi 

Töngel, Emel (Amasya Üniversitesi, 2020)
Bu araştırmanın amacı, üniversite öğrencilerinin çevrimiçi mahremiyet farkındalıklarının bireysel ve müdahale faktörleri açısından incelenmesidir. Bilgi güvenliğinin insani yönleri modeli kavramsal çerçeve olarak kullanılmıştır. ...
Thumbnail

4-6 yaş gruba Kur'an kursu eğitiminin veli görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi (Amasya örneği) 

Akgül, Merve (Amasya Üniversitesi, 2020)
Tarih boyunca insanlar her vakitte bir dine inanma gereksinimi duymuşlardır. Daha çocuk yaşta insanlar bir yaratıcı gücünün varlığına ve büyüklüğüne inanırlar. İşte bu inanma gücü çocukluk yıllarında en uygun şekilde ...
Thumbnail

Öğretmen ve öğrencilerin yeni medya okuryazarlığını etkileyen faktörlerin incelenmesi 

Vergili, Mehmet (Amasya Üniversitesi, 2020)
Bu çalışmada öğretmen ve öğrencilerin yeni medya okuryazarlık düzeyleri karşılaştırılmış ve her bir grubun yeni medya okuryazarlıklarını etkileyen faktörler incelenmiştir. Araştırma deseni olarak nicel araştırma yöntemlerinden ...
Thumbnail

2005-2017 sosyal bilgiler öğretim programlarının karşılaştırılması: Olgubilimsel bir çalışma 

Kök, Tuba (Amasya Üniversitesi, 2020)
Bu araştırmada, 2017 sosyal bilgiler öğretim programında yapılan değişiklikler, programın güçlü ve zayıf yönleri, programın sunduğu yenilikler ve 2005 sosyal bilgiler öğretim programından farklılıkları ortaya konulmaya ...
Thumbnail

Uluslararası literatürde son 20 yılda yapılan yayınlara göre eğitim teknolojilerindeki yönelimler 

Erdoğmuş, Cavit (Amasya Üniversitesi, 2020)
Bu araştırma, 2000-2019 yılları arasında Web of Science Çekirdek veritabanında Eğitim/Eğitim Araştırmaları alanında yayınlanan Eğitim Teknolojisi üzerine hazırlanan makalelerin bibliyometrik analizini sunmak amacıyla ...
  • 1
  • 2



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeDepartmentPublisherCategoryLanguageAccess Type

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorAkan, Ali (1)Akgül, Merve (1)Aslan, Kübra (1)Can, Kemal (1)Erdoğmuş, Cavit (1)... View MoreSubject
Education and Training (15)
Eğitim ve Öğretim (15)Fen bilgisi öğretimi (4)Science teaching (4)Fen bilgisi eğitimi (3)... View MoreDate Issued
2020 (15)
Has File(s)
Yes (15)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Instruction || Guide || Library || Amasya University || OAI-PMH ||

Amasya Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Amasya, Turkey
If you find any errors in content, please contact: openaccess@amasya.edu.tr

Creative Commons License
DSpace@Amasya by Amasya University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Amasya: