• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Search
  •   DSpace Home
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 21

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Bir çocuk hastanesine başvuran 0-12 aylık bebeklerin annelerinin anne sütü ile ilgili bilgi düzeylerinin belirlenmesi 

Öznur Görgen; Sevcan İleri; Asuman Altun; Dilek Darkınoğlu; Özlem Aslan; Zehra Gökmen; Hasan Tahsin Keçeligil (2007)
Anne sütü, bebeğin bedensel, zihinsel, ruhsal yönden gelişimini sağlayan en ideal besin kaynağıdır. Annelerin, anne sütünün yararları ve emzirmeye yönelik bilgi düzeylerinin yetersiz olması, ilerleyen aylarda anne sütüyle ...

Ortaöğretimde Gençleri Şiddete Yönelten Nedenler ve Şiddeti Engellemede Spor Aktivitelerinin Rolünün İncelenmesi: Amasya İli Örneği 

Şule Kırbaş; Yalçın Taşmektepligil; Ahmet Üstün (2007)
Bu araştırma ortaöğretim kurumlarında yaşanan şiddet olaylarının nedenlerini ve şiddeti engellemede spor aktivitelerinin rolünü, öğrencilerin görüşleri doğrultusunda tespit etmek ve çözüm önerileri getirmek amacıyla ...

2006 FIFA Dünya Futbol Kupasındaki Gollerin Teknik ve Taktik Kriterlere Göre Analizi 

Osman İmamoğlu; Mehmet Çebi; Ertan Kılcıgil (2007)
Bu çalışmanın amacı, 2006 FIFA Dünya Futbol Kupası’ndaki gollerin teknik ve taktik kriterlere göre analiz edilmesidir. Oynanan maçlarda golün hazırlanmasındaki etkenlerin belirlenmesi ve teknik direktörlerin bu etkenlere ...

Yapılandırıcı Öğrenme Teorisine Dayalı Bir Laboratuvar Aktivitesi (Kromotografi Yöntemi ile Mürekkebin Bileşenlerine Ayrılması) 

Hatice Karaer (2007)
Bu çalışma kromotografi yöntemi ve bu yöntemle ilgili kavramların öğretiminde nasıl uygulanabileceğini göstermek amacıyla TGA aktivitesi hazırlanmış ve fen bilgisi laboratuvar dersinde 96 öğrenciye uygulanmıştır. Yapılan ...

Budaközü Çayı Havzası Topraklarının Genel Özellikleri ve Başlıca Sorunları 

Faruk Aylar (2007)
Budaközü Çayı Havzası, Yukarı Kızılırmak ile Orta Karadeniz Bölümü içerisindedir. Yaklasık 1590 km2’lik yüzölçüme sahiptir. Saha içerisinde nispi yükseltinin en fazla 1000 m civarında bulunması, dikey yönde nispeten farklı ...

Farklı Branşlardaki Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi 

Ahmet Üstün (2007)
Bu çalışma eğitim fakültelerinde öğrenim gören farklı branşlardaki öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik geliştirdikleri tutumları karşılaştırmalı olarak incelemek amacı ile yapılmıştır.Bu amaç doğrultusunda ...

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Temel Matematik Dersine İlişkin Tutumları ve Kavram Öğrenim Düzeyleri 

Mustafa Kandemir (2007)
Bu araştırma, Sınıf Öğretmenliği Ana Bilim Dalında öğrenim gören öğretmen adaylarının matematik dersine karşı olan tutumlarını ve bazı temel kavramlar üzerindeki anlama seviyelerini belirlemek amacıyla hazırlanmıştır. ...

2D MAXY-JRES NMR spectroscopy of $CH_n CH_m (CA_n CX_m)$ groups: Product operator theory and simulation 

İrfan Şaka; Sedat Gümüş; Azmi Gençten (2007)
There exist a variety of multi-pulse NMR experiments for spectral editing of complex molecules in solution. Maximum quantum correlation NMR spectroscopy (MAXY NMR) is one of the techniques for distinguishing $CH_n$ groups ...

Alkollerin Suda Çözünmelerini Açıklayan Bir Dramatizasyon Etkinliğinin Geliştirilmesi ve Uygulanması 

Hatice Karaer (2007)
Bu çalışma, alkollerin suda çözünmelerini kavratmak, öğrencilerin yaparak-yaşayarak öğrenmelerini sağlamak ve günlük yaşamla ilişkisini göstermek amacıyla yapılmıştır. Geliştirilen dramatizasyon etkinliğinin uygulaması ...

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Madde Konusundaki Bazı Kavramların Anlaşılma Düzeyleri ile Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi ve Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi 

Hatice Karaer (2007)
Öğrenciler kimya konularında sürekli olarak kavramlar ile karşılaşmaktadırlar. Kimya dersi konularının öğrencilere öğretilebilmesi için öğrencilerin o konu ile ilgili kavramları tam olarak anlamaları şarttır. Anlaşılmayan ...
  • 1
  • 2
  • 3



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeDepartmentPublisherCategoryLanguageAccess Type

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorHatice Karaer (3)Ahmet Üstün (2)Abbas, M. I. (1)Akdemir, Nesuhi (1)Altun A. (1)... View MoreSubjectEğitim (6)Eğitim Araştırmaları (6)Turkey (4)Spor Bilimleri (2)0-12 months children (1)... View MoreDate Issued
2007 (21)
Has File(s)No (19)Yes (2)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Instruction || Guide || Library || Amasya University || OAI-PMH ||

Amasya Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Amasya, Turkey
If you find any errors in content, please contact: openaccess@amasya.edu.tr

Creative Commons License
DSpace@Amasya by Amasya University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Amasya: