• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Ara 
  •   DSpace@Amasya
  • Ara
  •   DSpace@Amasya
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filtreleri GösterGelişmiş Filtreleri Sakla

Filtreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.

Toplam kayıt 65, listelenen: 1-10

  • Sıralama Seçenekleri:
  • İlgililik
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Yayın Tarih Artan
  • Yayın Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Küçük Resim

‘‘Işığın ve sesin yayılması’’ ünitesini buluş yoluyla öğrenmenin öğrenci başarısı ve tutumuna etkisi 

Teker, Sibel; Kurt, Murat; Karamustafaoğlu, Orhan (Adıyaman Üniversitesi, 2017)
Bu araştırmanın amacı, fen bilimleri dersi 5. Sınıf ''Işığın ve Sesin Yayılması'' ünitesinin buluş yoluyla öğretiminin öğrencilerin derse ilişkin akademik başarılarına ve tutumlarına etkisini belirlemektir. Bu amaç ...

Fen Lisesi Öğrencilerinin Öğrenme Stillerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi 

Dağ, Mehmet; Karamustafaoğlu, Orhan (2023)
Bu araştırmanın amacı, fen lisesi öğrencilerinin Grasha-Riechmann öğrenme stilleri ölçeğine göre okul, sınıf seviyesi, cinsiyet ve mezun olunan ortaokul değişkenleri çerçevesinde öğrenme stillerini belirlemektir. Araştırma ...

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Eğitsel Oyunlar Hakkında Görüşleri: “En Süratli Ses" Oyunu 

Dolunay, Aslı; Karamustafaoğlu, Orhan (2021)
Yapılan çalışmada fen bilimleri dersi 6. sınıf “Sesin Sürati” konusuna yönelik bir eğitsel oyun geliştirmek ve fen bilimleri öğretmenlerin “En Süratli Ses” isimli geliştirilen bu oyun hakkında görüşleri nelerdir? problemine ...

Adaptation of the Science Experience Scale in Informal Environments into Turkish: Validity and Reliability Study 

Karamustafaoğlu, Orhan; Bakioğlu, Büşra (2021)
Purpose: The purpose of this study is to adapt the Science Experience Scale in Informal Environments (ScESInE), which wasdeveloped by Gafoor and Narayan (2008), to Turkish culture and to evaluate the validity and reliability ...

Bilimsel Öyküler İçeren Eğitsel Oyunlar ile Fen Öğretimine Yönelik Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri 

Baş, Melike Beker; Karamustafaoğlu, Orhan (2022)
Fen bilimlerinde soyut düşünme becerisi gerektiren konu ve kavramların anlaşılmasına yönelik alternatif öğretim ortamları hazırlamak öğretmenler için kaçınılmazdır. Bu çalışmada 6. sınıf kuvvet ve hareket ünitesi kazanımlarına ...

Sokratik Sorgulama Yöntemine Dayalı Geliştirilen Fen Etkinliklerinin Uygulanabilirliğine Yönelik Öğretmen Görüşleri 

Karamustafaoğlu, Orhan; Aktaş, İdris (2021)
Bu çalışmanın amacı sokratik sorgulama yöntemine dayalı geliştirilen 5, 6, 7 ve 8. sınıf fen etkinliklerinin uygulanabilirliğine yönelik öğretmen görüşlerini ortaya koymaktır. Çalışma deneyimli fen bilimleri öğretmenlerinin ...

Konya Bilim Merkezine Yapılan Bir Sanal Gezintinin Bilimsel Etkisi Hakkında Öğretmen Görüşleri 

Karamustafaoğlu, Orhan; Yolcu, Hüseyin (2021)
Müzeler, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, bilim merkezleri gibi geleneksel okul dışı öğrenme ortamlarının yanı sıra internet tabanlı sanal gezinti sayfaları da birer okul dışı öğrenme ortamıdır. Bu çalışmada Konya ...

Mıknatıs Konusunun Öğretimine Yönelik Geliştirilen Eğitsel Bir Oyun Hakkında Öğretmen Görüşleri 

Karamustafaoğlu, Orhan; Ertuğrul, Aslıhan (2021)
Dünyası oyundan ibaret olan çocuklar için, oyundan uzak bir eğitim düşünülmemelidir. Bu nedenle eğitsel oyunlar etkili bir eğitim için temel araçtır. Bu çalışmada sınıf öğretmenlerinin eğitsel oyunlara ve ilkokul 4. sınıf ...

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin Çeşitli Değişkenlerle İncelenmesi 

Karamustafaoğlu, Orhan; Tutar, Miyase; Sontay, Gökhan (Tamer KUTLUCA, 2017)
Araştırmada fen bilimleri öğretmen adaylarının Felder Silverman öğrenme stillerine göre öğrenme stillerinin belirlenmesi ve çeşitli değişkenler yönüyle incelenmesi amaçlanmıştır. Araştırma betimsel tarama modeli kapsamında ...

FEN ÖĞRETİMİNDE BİLGİ HARİTASI KULLANIMI: EKOSİSTEM ÖRNEĞİ 

Karamustafaoğlu, Orhan; Bacanak, Ahmet; Karamustafaoğlu, Sevilay; Değirmenci, Salih (Dicle Üniversitesi, 2011)
Bu çalışmanın amacı, ilköğretim 8. sınıf fen ve teknoloji dersi Canlılar ve Enerji İlişkileri ünitesi Besin Zincirinde Enerji Akışı ve Madde döngüleri konuları kapsamında ekosistem konusunun öğretiminde bilgi haritalama ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 7



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreKategoriye GöreDile GöreErişim Şekli

Hesabım

GirişKayıt

Keşif

Yazar
Karamustafaoğlu, Orhan (65)
Sontay, Gökhan (13)Karamustafaoğlu, Sevilay (9)Bakioğlu, Büşra (4)Değirmenci, Salih (4)... Daha FazlaKonuEğitim (3)Eğitim Araştırmaları (3)Eğitsel oyun (3)fen eğitimi (3)Fen öğretimi (3)... Daha FazlaYayın Tarihi2020 - 2024 (41)2010 - 2019 (23)2009 - 2009 (1)Mevcut Dosya(lar)Hayır (64)Evet (1)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Yönerge || Rehber || Kütüphane || Amasya Üniversitesi || OAI-PMH ||

Amasya Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Amasya, Turkey
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz: openaccess@amasya.edu.tr

Creative Commons License
DSpace@Amasya by Amasya University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Amasya: