Search
Now showing items 1-10 of 40
GÖRSEL PROGRAMLAMA ORTAMLARINDA YAPILAN OYUN GELİŞTİRME ETKİNLİKLERİNİN ETKİLİLİĞİ
(2021)
Özet: Bu ara?tırmanın amacı ilkokul öğrencilerinin görsel programlama araçlarıyla yaptıkları oyun geli?tirme etkinliklerinin öğrencilerin programlamaya kar?ı olan tutumlarına, öz-yeterlilik algılarına etkisi ve öğrencilerin ...
Ortaöğretim Öğrencilerinin Acil Durum Uzaktan Öğretime Yönelik Tutumları, Dijital Vatandaşlıkları ve Deneyimlerinin İncelenmesi
(2023)
Bu çalışmanın amacı; ortaöğretimdeki öğrencilerin uzaktan eğitime yönelik tutumları ile dijital yeterlilikleri arasındaki ilişkiyi incelemek ve salgın sürecinde yürütülen derslerle ilgili öğrencilerin görüşleri analiz ...
ORTAÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİNİN ACİL DURUM UZAKTAN ÖĞRETİMİNE YÖNELİK TUTUMLARI, DİJİTAL YETERLİLİKLERİ VE DENEYİMLERİNİN İNCELENMESİ
(2023)
Bu çalışmanın amacı; ortaöğretimdeki öğretmenlerin uzaktan eğitime yönelik tutumları ile dijital yeterliliklerini belirlemek, uzaktan eğitime yönelik tutumları ile dijital yeterliliklerini arasındaki ilişkiyi incelemek ve ...
Çevrimiçi Eğitmenlerin Çevrimiçi Öğretime Karşı Algı ve Uygulamaları Ölçeği: Türkçe’ye Uyarlama Çalışması
(Aydın KARAPINAR, 2021)
Bu çalışmanın amacı; çevrimiçi öğrenme ortamlarında eğitmenlerin üstlendikleri rolleri ve buna ilişkin algılarını ortaya çıkarmak için kullanılacak olan “Çevrimiçi Eğitmenlerin Çevrimiçi Öğretime Karşı Algı ve Uygulamaları” ...
Investigation of Digital Game Addictions of Secondary School Students with Various Variables
(Soner Mehmet ÖZDEMİR, 2020)
In this study the relationship between digital game addiction and aggression behaviors of secondary school students and whether they differ according to gender, class level, number of siblings, and their parents’ working ...
Oyunlaştırılmış Robot Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Problem Çözme ve Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkisi
(Ege Üniversitesi, 2020)
Bu araştırmanın amacı, oyunlaştırılmış eğitsel robot etkinliklerinin, ortaokul öğrencilerinin problem çözmeye yönelik yansıtıcı düşünme becerilerine ve bilgi işlemsel düşünme beceri düzeylerine etkisini belirlemektir. ...
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ DOYUM VE TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİ
(Akademisyenler Birliği Derneği, 2019)
Bu araştırmanın amacı bilişim teknolojileri öğretmenlerinin mesleki doyumlarının ve tükenmişlik düzeylerinin nasıl olduğunu, cinsiyet, kıdem açısından değişiklik gösterip göstermediğini incelemek, aralarındaki ilişkiyi ...
The Effect of the Mobile Application on Students’ Achievement, Readiness and Technology Acceptance
(Ertuğrul USTA, 2024)
The purpose of this study is to develop a mobile learning application for teaching vocabulary learning in order to support English as a foreign language education and to test its effectiveness. In this study, carried out ...
Investigation of the Mediations and Digital Parenting Awareness of Parents Who Have Early Childhood Children in Making their children Use Media
(Soner Mehmet ÖZDEMİR, 2022)
The purpose of this study is to determine the mediators and digital parenting awareness of parents who have children in early childhood in making their children use media. 457 parents with children in the preschool period ...
Ortaokul Öğrencilerinin Blok Temelli Kodlama Eğitimine Dönük Öz-yeterlik Algı Düzeyleri, STEM ve Bilgisayarca Düşünme Beceri Düzeyleri
(Tolga GÜYER, 2020)
Bu araştırma, ortaokul 6,7 ve 8.sınıf öğrencilerinin Kodlama eğitimine dönük öz-yeterlik algı düzeyleri, STEM beceri düzeyleri ve bilgisayarca düşünme beceri düzeylerini belirlemek amacıyla gerçekleştirilmiştir. Araştırmanın ...